1401/06/12-16:44
در تقدیر دانشگاه علامه طباطبایی از شهردار منطقه ۲۲ مطرح شد؛

گسترش مشارکت مراکز علمی برای خدمات رسانی به شهروندان با مدیریت شهری

گسترش مشارکت مراکز علمی برای خدمات رسانی به شهروندان با مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲۲ از سرانه بالای مراکز علمی و تخقیقاتی در این منطقه نوپای پایتخت خبر داد؛ گفت: مدیریت شهری برای فراهم کردن محیط مناسب تحقیقاتی برای نخبگان آمادگی کامل برای همکاری با مراکز علمی دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در مراسمی که به همت عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و هئیت امنای این دانشگاه برگزار شد از وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ به دلیل حمایت و تلاش در ایجاد توسعه و مشارکت مراکز علمی با مدیریت شهری تقدیر شد.

محمدی در این مراسم اظهار داشت: نزدیک به ۱۴ مرکز علمی و تحقیقاتی در این منطقه قرار دارد و باتوجه به تاکید شهردار تهران بر موضوع مشارکت با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی تلاش شده در این مدتی که توفیق خدمتگزاری در این منطقه را داریم همکاری مدیریت شهری و مراکز علمی را فراهم کنیم.

وی افزود: پردیس شماره دو دانشگاه علامه در همجواری ورزشگاه آزادی قرار دارد که محیط مناسبی برای آموزش نسل آینده،  کسب استعدادهای یابی و توسعه مرکز علمی و تحقیقاتی خواهد بود و مدیریت شهری منطقه نیز بسترهای ایجاد این محیط را فراهم کرده است، به طوری که معابر و دسترسی به این پردیس ایجاد شده است.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: محیط های علمی و تحقیقاتی باید به شکل مناسبی فراهم شود تا مانعی برای فرار نخبگان از کشور باشیم و نخبگان بتوانند فعالیت های علمی و تحقیقاتی شان را در کشور انجام دهند، برای نمونه چرا باید یک دانشجو زمان طولانی را در ترافیک بگذراند تا از محیط خوابگاه به مرکز دانشگاه برسد در حالی که می توان با ایجاد یک پردیس مناسب، محیط خوابگاه و دانشگاه در یک نقطه باشد و زمان طولانی را نخبگان در ترافیک نگذرانند.

محمدی تصریح کرد: گسترش مشارکت مراکز علمی برای خدمات رسانی به شهروندان با مدیریت شهری گامی بلند برای سبک زندگی سالم در کلانشهری مانند تهران خواهد بود.

در این جلسه نیز معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه تخصصی کشور و غرب آسیا به شمار می رود که روزانه هزاران دانشجو و نخبه برای تحصیل و فعالیت علمی از نقاط گوناگون تهران به این مرکز تردد دارند که با راه اندازی پردیس شماره دو در مقابل ورزشگاه آزادی و ایجاد خوابگاه کمک بسزایی در رفاه و آسایش نخبگان خواهد شد.

وی افزود: اینکه مدیریت شهری در این دوره توجه ویژه ای به مراکز علمی و تحقیقاتی دارد جای تقدیر دارد و بهره مندی از ایده ها و نظرات جامعه نخبه کمک بسزایی در گسترش مشارکت مراکز علمی برای خدمات رسانی به شهروندان با همکاری مدیریت شهری خواهد داشت.

معتمدی ادامه داد: اینکه دکتر زاکانی در نخستین بازدید خود از منطقه ۲۲ در ابتدا به مقبره شهدای دانشگاه علامه آمدند نشان دهنده آن است که مدیریت ارشد پایتخت توجه ویژه ای به موضوع نخبگان دارد.

در پایان این مراسم از وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ به دلیل زحمات و تلاش های مداوم برای فراهم آوردن محیط های آموزشی و تحقیقاتی تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط