1401/06/13-17:57
طی همایش یکروزه در برج میلاد صورت گرفت:

نظارت جدی شورای راهبری و تلفیق بر فرایند تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران

 نظارت جدی شورای راهبری و تلفیق بر فرایند تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران

همایش یک روزه مشترک کمیته های تخصصی برنامه چهارساله چهارم شهرداری تهران به همراه نشست شورای راهبری و تلفیق به ریاست معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، کمیته های تخصصی تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران طی هم اندیشی مشترک یک روزه در برج میلاد گردهم آمدند تا ضمن نگارش احکام اختصاصی خود در برنامه چهارم، در خصوص احکام مشترک با یکدیگر، بحث و تبادل نظر کنند.

پس از اتمام نشست های کمیته های تخصصی به صورت مجزا و هم اندیشی مشترک کمیته ها، شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارساله چهارم شهرداری تهران تشکیل جلسه داد.

لطف ا... فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در نشست شورای راهبری و تلفیق، اظهار داشت: تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری که سال ۱۴۰۱ شروع آن قلمداد می‌شود و باید به صورت چهارساله تدوین شود شورا هم این فرصت را برای تدوین برنامه تا مهرماه تعیین کرده است تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران در تشریح تحقق برنامه سوم مدیریت شهری نیز گفت: تاکنون شاهد تحقق ۴۰ درصدی این برنامه بوده‌ایم. برای تدوین برنامه جدید نیاز است که برخی از احکام برنامه سوم تثبیت، برخی اصلاح، برخی حذف و تعدادی برنامه جدید نیز اضافه شود.

در این نشست، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران و دبیر شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم با تاکید بر لزوم تدوین برنامه بر اساس الزامات شورای شهر و راهبردهای کلان شهرداری خاطرنشان ساخت: فعالیت های شهرداری تهران با تدوین برنامه ۴ ساله چهارم هدفمند می شود.

به گفته شهرابی، در این همایش یک روزه، کمیته های «اجتماعی و فرهنگی»، «ارتباطات، رسانه، دیپلماسی شهری و بین‌الملل»، «شهرسازی و معماری»، «مالی و اقتصاد شهری»، «منابع و مصارف» «فنی و عمرانی»، «ایمنی و مدیریت بحران»، «حمل و نقل و ترافیک»، «هوشمندسازی»، «توسعه مدیریت»، «سرمایه انسانی» و «خدمات شهری و محیط زیست» احکام مرتبط برنامه چهارم را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

در ادامه نشست شورای راهبری و تلفیق برنامه چهارم شهرداری تهران، روسای کمیته های تخصصی گزارشی از فرایند تدوین احکام و موارد مشترک با دیگر کمیته ها را ارائه دادند.

لازم به ذکر است؛ جلسات کمیته های تخصصی برنامه چهارم شهرداری تهران تا جمع بندی احکام برنامه ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط