1401/06/15-20:51

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۱۹

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۱۹

آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم نظری ضمن تشکر از زحمات و خدمات علیرضا جعفری سرپرست پیشین شهرداری منطقه و خداقوت به همه همکاران شهرداری این منطقه به سوابق تورج فرهادی اشاره و او را به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۹ معرفی کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردای تهران در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به تدارک خدمت رسانی به این درگاه مقدس اشاره کرد و افزود: امید است از این راه خیر و برکتی نصیب شهر، شهروندان و همکاران پرتلاشمان در شهرداری شود.

نظری با اشاره به توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد شهری به مناطق جنوبی بر اولویت خدمت رسانی و تخصیص بودجه به منظور توسعه و آبادانی هرچه بیشتر در این مناطق بویژه منطقه ۱۹ تأکید کرد.

این مسئول ضمن تأکید بر اولویت بندی در کارها افزود: اولویت اول خدمت به مردم با حسن خلق است و آنچه مردم می خواهند کارمحوری همراه با صداقت، امانت داری و تقوا است و اگر در کارها صداقت داشته باشیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر اینصورت رضایتمندی حاصل نمی شود.

نظری از شاخص های انتخاب کارمندان در جشنواره شهید رجایی را پیش رانی در خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مردم داری، اخلاق مداری، متخصص بودن، انگیزه داشتن و انقلابی بودن،کار آمد بودن و قابلیت داشتن، سلامت در کار برای کارمندان در خدمت رسانی به ارباب رجوع انتظار می رود.

در این مراسم رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت وپیگیری امور مناطق ضمن خدا قوت به جعفری و خوش آمدگویی به فرهادی از زحمات سرپرست سابق منطقه در تعهد کاری بالا و خدمت رسانی در سیل امامزاده داوود(ع) قدردانی کرد و خواستار اهتمام ویژه شهردار جدید منطقه با توجه به سابقه فعالیت و توانمندی ایشان در شهرداری تهران در نگهداشت شهر شد.

علیرضا جعفری سرپرست سابق شهرداری منطقه ضمن آرزوی موفقیت برای تورج فرهادی در عرصه خدمت رسانی در سخنان خود بر استمرار خدمت خالصانه و خادمانه برای رضایت خلق خدا تأکید و از حاضرین طلب بخشش و حلالیت کرد.

در ادامه تورج فرهادی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۹ نیز با اظهار خرسندی از افتخار خدمت در این منطقه جنوبی شهر تهران و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران گفت: نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی و کم برخوردار، انگیزه خدمت در این مناطق را دوچندان می کند.

او با اشاره به اینکه عملکرد هرکس شناسنامه اوست و شناسنامه هرشخص کار او را نمایان می کند خاطر نشان کرد: مهم ترین چیزی که ما را به مردم می شناساند کار است و امیدواریم با تلاش همکاران و کمک مردم اعتماد را در مجموعه و در بین مردم ترمیم کنیم زیرا همراهی نیازمند اعتماد است و با جلب مشارکت مردم انسجام ایجاد می شود.

فرهادی گفت: با توجه به سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درخصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است و ما سربازان و مدافعان این حرم هستیم، امیدواریم همه ما مدافعان شایسته برای این حرم مقدس باشیم.

در پایان این مراسم معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن اهدای حکم انتصاب سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران به تورج فرهادی، از زحمات علیرضا جعفری سرپرست سابق شهرداری این منطقه تقدیر کرد.

تورج فرهادی شهردار سابق منطقه ۶ و مدیرکل کمیسیون های اجرایی ماده ۱۰۰ به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۹ منصوب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط