1401/06/18-12:33
در ملاقات مردمی شهردار منطقه ۲۲ به همراه حبیب کاشانی مطرح شد؛

فراهم شدن سرانه های هفت گانه در منطقه نوپای ۲۲

فراهم شدن سرانه های هفت گانه در منطقه نوپای ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه منطقه ۲۲ به عنوان نوپاترین منطقه شهر تهران با معضلات سرانه های هفتگانه مواجه است، گفت: در یک سال اخیر اقدامات گسترده ای برای بالا بردن سرانه های هفت گانه در این منطقه صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدی که به همراه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان این منطقه غربی تهران ملاقات مردمی داشت، اظهار داشت: یکی از سرانه های هفت گانه که معضلاتی را برای شهروندان این منطقه به وجود آورده است، کمبود سرانه های آموزشی است، که این موضوع را با یک برنامه ریزی هدفمند دنبال کرده ایم و تاکنون به دست آوردهای مناسبی رسیده ایم.

وی افزود: در ابتدا همکاری و همیاری بسیار نزدیکی را با آموزش و پرورش منطقه برقرار کرده ایم، سپس تمامی انبوه سازانی که بالای ۲۰۰ واحد مسکونی اقدام به ساخت کنند باید محیط آموزشی نیز فراهم کنند در غیر این صورت پایان کار آنها صادر نخواهد شد؛ همچنین ۸ قطعه زمین نیز برای احداث مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: به تازگی نیز بیش از ۵ هزار مترمربع زمین در شهرک صدرا به آموزش و پرورش اهدا شده تا در این شهرک نیز اقدام به راه اندازی مدرسه صورت گیرد.

شهردار منطقه به موضوع فاضلاب شهری این منطقه نیز اشاره کرد؛ گفت: متاسفانه در حوزه تاسیسات فاضلاب شهری در این منطقه عقب افتادگی هایی وجود دارد؛ به طوری که در تمامی مناطق شهر تهران بیش از ۹۰ درصد شبکه فاضلاب راه اندازی شده اما در این منطقه تنها ۳۰ درصد انجام شده است که طی یک همکاری نزدیک با شرکت فاضلاب دو زمین در شمال بزرگراه شهید خرازی و محدوده خرگوش دره برای احداث فاضلاب شهری به شرکت فاضلاب اهدا شده تا این معضل زیست محیطی نیز برطرف شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه منطقه ۲۲ از نعمت بالای سرانه فضای سبز نسبت به سایر مناطق شهر تهران برخوردار است با این وجود توسعه و نگهداشت دو هزار و ۸۰۰ هکتار فضای سبز را به شکل ویژه در دستور کار داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از دیدار مردمی از زحمات مدیریت شهری منطقه ۲۲ در زمینه خدمات رسانی به شهروندان تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط