1401/06/19-13:02

تصویب ۱۰۰ مصوبه در دور اول بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۱۳ از محلات

تصویب ۱۰۰ مصوبه در دور اول بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۱۳ از محلات

دور اول بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۱۳ از محلات با تصویب ۱۰۰ مصوبه و رفع مسائل و موضوعات شهری محلات به پایان رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف و رسیدگی به درخواست های مردمی و رفع مسائل و مشکلات از ابتدای سال تا کنون از محلات زاهد گیلانی، صفا، اشراقی، نیروی هوایی، دهقان، شورا، حافظیه، آشتیانی، سرخه حصار، امامت و شهید اسدی بازدید و مسائل و موضوعات مرتبط با محلات را رصد، بررسی کرده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به پایان دور اول بازدیدهای میدانی از محلات گفت: این بازدید ها با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و نظارت بر نحوه اجرای فعالیت ها انجام می شود.

او بازدیدهای میدانی و حضور در سرای محلات را فرصتی مناسب برای شناخت درخواست های شهروندان و انتظارات آنان از مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست های مدیریت ارشد شهری، با بازدیدهای مستمر از محلات نسبت به شناسایی مسائل و مشکلات و رفع آنها اقدامات لازم صورت می گیرد.

محمد هادی علی احمدی به حضور معتمدین محلی در بازدید ها برای شناسایی مشکلات، تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات اشاره کرد و افزود: در بازدیدهای میدانی با تکیه بر برنامه ریزی محله ای و رویکرد محله محوری ضمن تاکید بر ارتباط با شهروندان، سازوکاری برای پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مد نظر قرار گرفته است.

جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها، شناسایی و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری، روکش آسفالت و مرمت پیاده رو ها، تامین اقلام ترافیکی نواحی، جمع آوری تیر های چراغ برق در بافت فرسوده، تعمیر و نوسازی مخازن، احداث کانیو و سرپوشیده نمودن انهار محله صفا، تسریع پروژه دیوار مالون، احداث میدان میوه و تره بار در شهرک نیروی هوایی، رنگ آمیزی کافوهای برق و بازسازی و مرمت میدان امامت از جمله اقداماتی بود که در بازدید های میدانی در دستورکار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط