1401/06/20-14:09

بیش از ۸هزار متر رنگ آمیزی پوششی و نوسازی ۹۲ مخزن زباله در منطقه ۱۳

بیش از ۸هزار متر رنگ آمیزی پوششی و نوسازی ۹۲ مخزن زباله در منطقه ۱۳

با هدف زیباسازی فضاهای شهری و حفظ بهداشت عمومی در قالب طرح خدمت و نگهداشت شهری، بیش از ۸هزار متر رنگ آمیزی پوششی در معابر شناسایی شده انجام و ۹۲ مخزن زباله نوسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات شبانه روزی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه برای خدمت رسانی به شهروندان گفت: طی دو هفته اخیر و با اجرای طرح های مختلف از قبیل خدمت، نگهداشت شهر و... اقدامات متعددی برای جلب رضایتمندی شهروندان در حوزه خدمات شهری انجام شد.

او به نوسازی مخازن مکانیزه و تعمیر مخازن فرسوده اشاره کرد و افزود: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۹۲ مخزن جدید در محور پیروزی، صفا، اشراقی، یونسیان، غفاری، انیسی، سی متری نیروی هوایی، شمس و منتظری و ۳۷ زیر مخزنی جدید جانمایی و نصب و حدود ۵۱ مخزن تعمیر شد.

شهردار منطقه در خصوص اقدامات منطقه برای مبارزه با جانوران موذی و مضر شهری اظهار داشت: با توجه به فصل گرما و انتقال بسیاری از بیماری ها توسط جوندگان و حیوانات مضر شهری و ضرورت پاکسازی محدوده از وجود این جانوران، طی دو هفته گذشته، ۱۸۱ عدد طعمع گذاری، ۲۷ عدد نصب و تعمیر دریچه و ۷۰ مورد انسداد مقاوم صورت گرفت.

او ادامه داد: با اعزام اکیپ های زنده گیری سگ های بلا صاحب به محدوده، ۳۴ قلاده سگ جمع آوری و به محل های مخصوص منتقل تا در آنجا توسط پزشکان پالایش، واکسینه و پلاک گذاری شوند.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار و ۲۸۱ متر، عملیات رنگ آمیزی توسط اداره زیباسازی به مرحله اجرا درآمد خاطر نشان کرد: بیش از ۴۱۰ متر کافو، ۶ هزار و ۷۰۰ متر جدول و بیش از هراز و ۲۰۰ متر رنگ آمیزی پوششی در خیابان های اشراقی، یونسیان، غفاری، انیسی، سی متری نیروی هوایی، اشراقی، یونسیان، غفاری نسب، کوثر، صفا، مهربار و تقاطع امام علی(ع) انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط