1401/06/20-15:02
شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد:

پخش ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر

پخش ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر

شهردار منطقه ۴ از اجرای عملیات تراش روکش آسفالت، لکه گیری و روکش دستی طی شش ماه اول سال در معابر منطقه خبر داد و گفت: با پخش حدود ۴۰ هزار تن آسفالت، معابر منطقه ۴ برای تردد آسان شهروندان آماده شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمدرضا پوریافر" با اشاره به توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه گفت: به منظور رضایت شهروندان وسهولت در تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری عملیات لکه گیری و روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه آسفالت در معابر پرتردد منطقه ۴ انجام شد.

او با اشاره به معابری که در سال جدید تراش و روکش مکانیزه شدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیابان های اتحاد، تلو، آهنی آمینه، بهشت، پورمختار، ۱۲ بهمن، چمن آرا و... در دستورکار قرار گرفت و در اواسط شهریور ماه به پایان رسید.

پوریافر با بیان اینکه با اجرای طرح خدمت خدمات عمرانی در سطح منطقه چند برابر شد افزود: با اجرای این طرح به مدت یک هفته، معابر و بزرگراه های این منطقه که نیاز به مرمت و بهسازی داشتند با پخش حدود ۱۵ هزار تن آسفالت بهسازی شد و مابقی در ۵ ماهه ابتدایی سال در معابر موردنیاز پخش و اجرایی شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات به شهروندان در محلات کم برخوردار منطقه در رأس فعالیت ها قرار دارد، تصریح کرد: تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان هایی که نیاز به مرمت دارند از مهمترین اقدامات این حوزه است و بصورت مستمر انجام می پذیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط