1401/06/21-12:04
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

عملیات اجرایی مساجد حجت(عج) و آدینه آغاز شد

عملیات اجرایی مساجد حجت(عج) و آدینه آغاز شد

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسجد آدینه از منطقه ۱۴ تحویل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شده است، گفت: عملیات اجرایی مسجد آدینه و همچنین مسجد حجت(عج) آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی با اشاره به اینکه مسجد آدینه پس از تحویل گرفتن از منطقه ۱۴ جهت آغاز و انجام عملیات اجرایی به پیمانکار تحویل داده شده است، بیان داشت: در طرح ساخت بزرگراه امام علی(ع) ساختمان قدیمی مسجد آدینه تخریب شده بود، به همین دلیل و با توجه به قرارگیری در بافت فرسوده منطقه ۱۴ احداث مسجد جدید در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسجد حضرت حجت(عج) با توجه به قرارگیری در طرح ساخت بزرگراه امام علی(ع) و بافت فرسوده منطقه ۱۵ تخریب شده بود به همین دلیل احداث مسجد جدید در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که مسجد حضرت حجت(عج) در ۵ طبقه با زیربنای ۴۳۵۰ مترمربع است، گفت: مسجد آدینه نیز دارای ۴ طبقه و زیربنای ۳ هزار مترمربع است.

گفتنی است پس از اجرای گودبرداری و فونداسیون که در قبل انجام شده است، ادامه فونداسیون و قسمت دوم اسکلت بتنی مسجد حجت و همچنین اجرای اسکلت فولادی مسجد آدینه و دیوارهای حائل نیز در دستورکار قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط