1401/06/22-12:37
در طرح استقبال از مهر انجام می شود؛

ایمن سازی معابر منتهی به مدارس جنوب پایتخت با خط کشی محوری ۳۰ هزار مترطول

ایمن سازی معابر منتهی به مدارس جنوب پایتخت با خط کشی محوری ۳۰ هزار مترطول

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ در خصوص ایمن سازی معابر پیرامونی مدارس در طرح استقبال از مهر اعلام کرد: ۳۰ هزار مترطول خط کشی محوری به منظور ایمن سازی تردد دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس منطقه در حال اجرا است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در تشریح اقدامات ترافیکی در طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس بیان کرد: عملیات خط کشی محوری با اولویت معابری که بیشترین مدارس در آنجا مستقر است از جمله بلوار شقایق، مطهری و بزرگراه شهید تندگویان درحال اجرا است.

ضمن اینکه خط کشی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی با ۴۰۰ مترطول در خیابان های برادران شهید شکری، مهران خیابان مطهری، میثاق تقاطع گلستان، شهید لطیفی تقاطع خیابان درختی اجرا می شود.

فرهادی با اشاره به تکمیل علایم افقی ترافیکی در این طرح افزود: اجرای خط کشی ۱۰۸ بلوک عابر پیاده در خیابان های مطهری شمالی مقابل مدرسه، شکوفه و نیلوفر از جمله این اقدامات هستند.

به گفته این مسئول اجرای ۴ عددگذرگاه عرضی ایمن عابر پیاده در بلوار شکوفه روبروی خیابان نوید، مقابل خیابان بدر، میثاق شمالی قبل از حقی، شقایق تقاطع خیابان شهید زلفی و احداث ۴ مورد سرعتکاه و سرعت گیر درخیابان های نیلوفر ، علی نژاد نبش کوچه سبز و هم سطح سازی تقاطع سه راه شریعتی، تقاطع خیابان لاله با میثاق شمالی، خیابان سهیل شمالی تقاطع آیت الله سعیدی به منظور ایمن سازی معابر در حال انجام است.

آشکار سازی گذرگاه های عابر پیاده، اصلاح هندسی معابر و نصب چراغ های آذرخش پلیس مجازی، نظافت و شستشوی تجهیزات ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، نصب سرپناه ایستگاه های اتوبوس و تاکسی نصب بشکه ترافیکی و استوانه ایمنی، مکاتبه با پلیس راهور و اعلام نقاط پرازدحام محدوده ۳۲ نقطه از مراکز آموزشی از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در طرح استقبال از مهر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط