1400/05/19-15:19
ناصر امانی در واکنش به گزارش شهردار سابق تهران:

حتی یک متر مترو نساخته اید/ برای وجدان عمومی و کارکنان شهرداری در قبال استخدام ها چه پاسخی دارید

حتی یک متر مترو نساخته اید/ برای وجدان عمومی و کارکنان شهرداری در قبال استخدام ها چه پاسخی دارید

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خطاب به حناچی مطرح کرد: بزرگراه سازی را با فلش قرمز نشان ندهید و مترو سازی را با فلش سبز، آن هم در حالی که یک متر مترو نساخته ‏اید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‏ الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در جریان سومین جلسه شورا ضمن تسلیت به خانوادههای قربانیان کرونا در شهرداری گفت: از آقای دکتر جاوید و از آقای مناف هاشمی درخواست دارم که به خانوادههای این عزیزان و مشکلاتشان توجه داشته باشند.

او سپس در خصوص گزارش پیروز حناچی شهردار سابق تهران واکنش نشان داد و گفت:  ایشان فرمودند که در طول این چهار سال کمی بیش از ششصد نفر نیرو وارد شهرداری کردهاند، اما این درحالیست که چنین نیست و راه‌های ورودی مختلفی برای شهرداری مانند هادیان‌شهر و حامیان‌شهر وجود دارد.

همچنین در خصوص اینکه فرمودند 13 درصد تعداد نیروهای شهرداری را کاهش دادیم، کاش لیست افراد این 13 درصد را در سامانه شفافیت قرار میدادند تا همه به آن دسترسی داشته باشند.

امانی افزود: این درحالیست که در چند شرکت و سازمان نیروها دوبرابر شدهاند، آیا جوابی برای وجدان عمومی کارکنان شهرداری دارند؟ با اصلاح کاغذی و عدد سازی که نمیتوان آمار درست کرد. آیا وجدان عمومی و کارکنان شهرداری میپذیرد که شما در عرض چهارسال فقط 600 نفر نیرو وارد شهرداری تهران کردهاید برای آنها چه پاسخی دارید؟

وی خطاب به حناچی با قید اینکه شما رسما در رسانه ملی فرمودید که ما اعتقادی به کار زیرساخت در شهر تهران نداریم، گفت: زیرساختهای تهران در دوره قبل کامل شد. در آن زمان هم مترو ساخته میشد، هم بزرگراه و هم پل و امیدواریم بزرگراههای نیمه تمام شهید شوشتری و یادگار امام را هم کامل کنیم.

امانی تاکید کرد: نیایید بزرگراه سازی را فلش قرمز نشان دهید و مترو سازی را فلش سبز، آن هم در حالی که یک متر مترو نساخته‏اید. 12 نفر از مدیران شهرداری در شورای فعلی هستند که سالها خاک خورده و فعالیت کردهاند و اطلاعات دقیقی دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط