1401/06/26-16:18

بهبود کیفی و کمی فضای سبز مدارس منطقه۱۳ در آستانه مهر ۱۴۰۱

بهبود کیفی و کمی فضای سبز مدارس منطقه۱۳ در آستانه مهر ۱۴۰۱

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر از ۱۵ شهریور، از بهبود کیفیت و کمیت فضای سبز مدارس منطقه ۱۳ و تداوم این طرح تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه، رسیدگی به فضای سبز مدارس را یکی از اقدامات اجرایی مهم در حوزه فضای سبز شهری با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس دانست و افزود: در این راستا اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به فعالیت هایی همچون کاشت نهال، درختچه، گلکاری، هرس و همچنین بازپیرایی و ترمیم فضای سبز داخل و پیرامون مدارس کرده است.

او به رویکرد منطقه در جلب مشارکت دانش آموزان در حفظ و توسعه فضای سبز اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان مرکز تحقیقات فضای سبز منطقه ۱۳، اصول کاشت دانه و نگهداری گل و گیاه را به دانش آموزان آموزش می دهند.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: طرح استقبال از مهر و اقدامات اجرایی در این راستا از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و خدمت رسانی به بهبود کیفی و کمی فضای سبز مدارس تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

او ابراز امیدواری کرد: مجموعه شهرداری منطقه۱۳ با اجرای طرح استقبال از مهر، فضای با نشاط و دلنشینی برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ ایجاد کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط