1401/06/27-23:37

بازدید ۷ ساعته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۸

بازدید ۷ ساعته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۸

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام فرهنگی و اجتماعی در مناطق تهران شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمد جواد خسروی؛ شهردار منطقه با حضور در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور یافت و از چند پروژه مهم فرهنگی و اجتماعی این منطقه بازدید به عمل آورد.

وی در جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۱۸ بیان داشت: این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی یکی از ورودی های شهر در غرب تهران به حساب می آید.

معدنی پور با بیان اینکه بافت مسکونی ایجاد شده در منطقه پرتراکم، ریزدانه با معابر کم عرض است گفت: این منطقه در نوار حاشیه ای شهر قرار دارد که در برگیرنده بخشی از مشاغل و صنایعی با عملکرد فرامنطقه ای است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران وجود نخبگان و افراد شاخص در این منطقه را یکی از نقاط قوت فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: پروژه های نیمه تمامی در حوزه فرهنگی و اجتماعی ورزشی در منطقه وجود دارد که لازم است با اولویت تعیین تکلیف شوند.

معدنی پور خاطر نشان ساخت: کمبود سرانه های فرهنگی و اجتماعی در بعضی محلات منطقه ۱۸ دیده می شود همچنین نبود سراهای محلات در برخی محلات یا نبود کتابخانه و اماکن ورزشی ویژه بانوان از جمله مواردی است که کمبودشان مشهود است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ایجاد سه مرکز کوثر به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار را اقدامی مناسبی در منطقه ۱۸ شهرداری تهران برشمرد و خاطر نشان کرد: هرچند که باید از ظرفیت های موجود در حوزه توانمند سازی و مهارت آموزی برای زنان سرپرست خانوار حداکثر استفاده صورت پذیرد اما ضرورت دارد تا با توجه به نیاز و شرایط موجود به روز رسانی های لازم انجام گیرد و برای بهبود وضعیت مراکز اشتغالی زایی و مهارت آموزی تدابیر لازم اندیشیده شود.

معدنی پور در ادامه با بیان اینکه شهردار منطقه ۱۸ با داشتن روحیه جهادی توانسته است خانه کشتی شهید برادران قربانی و مجموعه ورزشی نرگس بانوان را بعد از مدت ها از حالت بلا استفاده خارج و به بهره برداری مجدد برساند. تشکر قدردانی کرد.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در این جلسه با معرفی کردن منطقه ۱۸ به عنوان گنج پنهان شهر تهران، گفت: منطقه دارای ظرفیت بسیار بالا و بی نظیری است که وظیفه داریم مجموعه های تعطیل و نیمه تمام را هرچه زودتر احیا و در اختیار مردم قرار دهیم.

گفتنی است رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراهی شهردار منطقه از بوستان نرگس، حوزه علمیه خواهران امام حسن مجتبی(ع) و پروژه در حال ساخت سرای محله شهید رجایی بازدید و با خانواده شهیده لیلا رستمی دیدار و گفتگو کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط