1401/06/29-14:48

معابر منطقه ۱۴ برای ماه مهر آراسته می شود

معابر منطقه ۱۴ برای ماه مهر آراسته می شود

معابر و محیط‌های شهری منطقه ۱۴ با اجرای طرح استقبال از مهر آراسته و آماده حضور دانش آموزان می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: به منظور زیبایی، آراستگی هرچه بیشترمحله های منطقه بویژه نقاط منتهی به مدارس، طرح رسیدگی به فضاهای سبز، رفت‌وروب و لایروبی انهار روباز و روبسته، طعمه گذاری معابر، نظافت کانال ها، رسیدگی به باغچه های شهری، جمع اوری زواید فیزیکی، رفع خطر از دریچه های آب و فاضلاب، حذف برچسب های مازاد از دیواره های مدارس و… درحال انجام است.

علیرضا برزگر مرادی افزود: در راستای خدمت رسانی بیشتر و سهولت تردد دانش آموزان، رفع مستمر معضلات بهداشتی و پاکسازی معابر جداول گاردریل ایستگاههای اتوبوس، المان های شهری و ترافیکی همچنین پل های هوایی معابر سطح منطقه انجام شده است.

 توزیع مخازن پسماند در مجتمع های مراکز آموزشی همچنین برگزاری کلاس های آموزشی  تفکیک پسماند برای دانش آموزان و  خانواده ها  از جمله فعالیت های است که با هدف ارتقای رفتار شهروندی و حفظ محیط زیست و فضای آموزشی پاکیزه در دستور کار است تا ۱۵ مهر اجرایی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه همچنین از طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در محدوده بزرگراه ها و تمامی ورودی های منتهی به مدارس خبرداد و گفت: به منظورارتقای بهداشت شهری با  طعمه گذاری  کلونی های آلوده و انسداد کلونی ها، فضاهای پیرامونی مراکز آموزشی از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

برزگر مرادی از فعالیت حوزه زیباسازی برای رنگ آمیزی المان‌های شهری، پل‌های عابرپیاده، جداره‌ها و نقاشی دیواری‌های محلات و مدارس همچنین سایر فعالیت های نگهداشت شهر با هدف ایجاد مناظر زیبا و مطلوب تر و فراهم‌ کردن محیطی رضایت بخش‌تر به ویژه برای محصلان منطقه خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط