1401/06/29-16:42

۴۰۰ هزار مترمربع از بوستان‌های شمال تهران در طرح خدمت بازپیرایی شد

۴۰۰ هزار مترمربع از بوستان‌های شمال تهران در طرح خدمت بازپیرایی شد

شهردار منطقه یک گفت: با اجرای یک هفتگی طرح خدمت در شمال تهران معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک با بسیج ۲۸۰ نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی اقدام به بازپیرایی فضاهای سبز بوستان های شمال تهران و نگهداشت معابر شهری کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی گفت: در راستای بهبود نگهداشت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح خدمت شهرداری تهران، طرح یک هفته ای خدمت از روز شنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز و در روز جمعه ۲۵ شهریور ماه در منطقه یک به پایان رسید. 

او افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بازپیرایی فضاهای سبز بوستان ها، ۱۵ ست وسایل بدن سازی و بازی کودکان و ۵۳۰ مترمربع کفپوش نیز ترمیم و مرمت شد.

حاجوی همچنین بازسازی وجمع آوری و حذف ۱۴۰ مورد زوائد فیزیکی و تبلیغات غیرمجاز، اجرای ۳ هزار مترمربع پوشاننده، شستشوی یک هزار مورد المان‌های شهری و ۳۸ هزار مترمربع از جداول، شستشوی ۶۸۱ عدد مخزن و زیرمخزنی، رنگ آمیزی بیش از ۵۰ مورد المان و مبلمان شهری و سطل زباله، رفع نواقص حدود ۴۵۵ شعله و ۲۰ پایه از روشنایی برج های نوری و مرمت حدود ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی را از اقدامات اجرایی دانست.

همچنین وی افزود: جهت مبارزه با موش ها طعمه گذاری در ۳۸۰ مورد از منافذ شناسایی شده انجام و با استفاده از ۵ اکیپ ۶۷ قلاده سگ جمع آوری شد و تعداد ۳۵ بنر اطلاع رسانی و توزیع بروشور نیز در سطح نواحی نصب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط