1401/06/29-18:17

سه شنبه های هرهفته با کاروان خدمت در معابر منطقه ۶

سه شنبه های هرهفته با کاروان خدمت در معابر منطقه ۶

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ از اجرای طرح کاروان خدمت رسانی با بسیج تمام عوامل فوریتی ۱۳۷ منطقه تحت عنوان "کاروان خدمت" در روزهای سه شنبه هر هفته در قلب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان با اعلام این خبر گفت: کاروان خدمت، عنوان طرح خلاقانه ای است که با هدف ایمن سازی معابر، رفع مشکلات و خطرات احتمالی برای شهروندان و ارتقاء خدمت رسانی به مردم در این منطقه کلید خورده است.

شهردار منطقه ۶ در تشریح جزئیات افزود: سه شنبه‌های هر هفته کاروان خدمت با بسیج تمام عوامل فوریتی و اجرایی با بررسی نقطه به نقطه معابر و رفع بدون وقفه مشکل در همان روز در سطح منطقه۶ اجرایی می شود.

مشارکت ناظران مردمی در اداره شهری منطقه ۶

رنجبریان در ادامه با اشاره به اینکه کاروان خدمت با دریافت پیام های مردمی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس، اعلام نظر واحد HSE، معاونت خدمات شهری و اداره بازرسی منطقه پس از احصاء معضلات و کاستی ها، کار خود را آغاز می کند اظهار کرد: ما مکلف به توجه ویژه به شهروندان و خدمت رسانی به مردم هستیم و این طرح نشان دهنده جایگاه و اهمیت توجه به ناظران مردمی و گزارش های شهروندی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در اولین روز اجرای طرح، کاوران خدمت در بلوار کشاورز حد فاصل میدان حضرت ولیعصر(عج) تا خیابان قریب به راه افتاد و در قالب این طرح تمامی زوائد فیزیکی و خطرساز، ایمن سازی معابر و... رسیدگی شده است.

همچنین این کاروان در تاریخ ۲۲ و ۲۹ شهریور ماه به ترتیب با حضور در بوستان لاله و همچنین خیابان حضرت ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان بخشندگان خدمات فوریتی ۱۳۷ و رفع دغدغه های شهری را در دستورکار خود داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط