1401/06/30-11:22
با هدف ارتقا امنیت شهروندان و در راستای اجرای طرح خدمت؛

عملیات تعویض و مرمت گاردریل بزرگراه شهید صیاد شیرازی در منطقه ۷ اجرا شد

عملیات تعویض و مرمت گاردریل بزرگراه شهید صیاد شیرازی در منطقه ۷ اجرا شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات تعویض و مرمت گاردریل بزرگراه شهید صیاد شیرازی در راستای اجرای طرح خدمت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر و ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان تنها بخشی از اهدافی است که در اجرای طرح خدمت دنبال می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تاکنون نصب و تعمیر گاردریل و اجزاء و تعمیر و مرمت چراغ های راهنمایی و رانندگی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، تجهیزات ترافیکی از قبیل استوانه، بشکه ایمنی و تابلو انتظامی در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان های بهار شیراز، شهید مدنی، شریعتی، سبلان و نامجو اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: خط کشی محوری به متراژ ۵هزار و ۱۰۰ متر طول در خیابان سبلان، بهسازی ایستگاه اتوبوس در خیابان شهید مدنی و خیابان نامجو و خط کشی بلوک عابر پیاده در خیابان های شهید مدنی، شریعتی و نامجو، نصب سرعتگاه در خیابان سبلان از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این معاونت در راستای اجرای طرح خدمت بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط