1401/06/30-12:38
در آستانه سال تحصیلی جدید انجام شد:

اجرای پویش "رسم مهرورزی" ویژه دانش آموزان کم برخوردار شرق تهران

اجرای پویش "رسم مهرورزی" ویژه دانش آموزان کم برخوردار شرق تهران

شهردار منطقه ۱۴ از پویش رسم مهرورزی در قالب کمک مومنانه و اهدای بسته های حمایتی و لوازم التحریر به دانش آموزان کم بر خوردار به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این پویش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور حمایت از دانش آموزان خانواده های بی بضاعت با اهدای بیش از ۱۱۱۴ بسته معیشتی و لوازم التحریر برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با حضور در این رزمایش که با همراهی رئیس آموزش و پرورش منطقه، رئیس بنیاد شهید، مدیران اجتماعی، معتمدان و خیران برگزار شد، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار جامعه را موضوعی مهم دانست.

سالاری پور ضمن قدردانی از قدم های خیر خیرین برای مشارکت در این امر خیرخواهانه در این منطقه  گفت: پای کار آمدن مردم دارالمومنین در کنار مدیران جهادی که همیت برای خادمی ملت شریف دارالمومنین را دارند ارزشمند و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه یکسری کارها باید دلی باشد که بر دلها بنشیند و ارزش دار شود، بر ضرورت استمرار کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار و انجام فعالیت های فرهنگی بصورت خاص و مشارکتی تاکید کرد.

سالاری پور همچنین با اشاره به اهمیت نشاط و شادی برای دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه ايجاد نشاط و شادابي يکي از مؤثرترين راه ها براي افزايش بهداشت رواني در جامعه و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان است، بوجود آوردن زمينه ها ی مناسب و برنامه هايي  که باعث آرامش و هر چه شاداب کردن کودکان و نوجوانان می شود هم به لحاظ ظاهری و معنوی لازم است.

بیانی رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۴ نیز در این مراسم  از مدیریت شهری منطقه که در آستانه ماه مهر برای حضور دانش آموزان به لحاظ اقدامات شهری و مواسات و همدلی تدابیر ویژه اندیشیده، قدردانی کرد.

شهردار منطقه۱۴ در پایان با بیان اینکه باید همه با هم همدل باشیم تا بتوانیم از مشکلات بگذریم و به سمت سرآمد بودن در موضوعات مختلف برسیم برای همه دانش آموزان بویژه بیش از۷۰ هزار دانش اموز منطقه، شادی و موفقیت روز افزون آرزو کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط