1401/06/30-16:03

تشریح طرح خدمت در منطقه ۵

تشریح طرح خدمت در منطقه ۵

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه از مدت ها پیش با برگزاری چند جلسه هماهنگی به استقبال طرح خدمت در این منطقه رفته است گفت: این طرح در سه حوزه ترافیکی، خدمات شهری و عمرانی طی شهریور و مهرماه سال جاری در منطقه ۵ اجرایی می شود تا نواقص موجود برطرف شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، او افزود: در طرح خدمت منطقه امید و زندگی، ۹ سرفصل تعریف شده که در ۷ ناحیه و زیر نظر سه معاونت اجرایی می شود و امیدواریم در پایان این طرح تغییرات رخ داده ملموس و موثر باشد.

شریفی به این ۹ سرفصل اشاره کرده و افزود: نوسازی و بازسازی مخازن و زیر مخزنی ها، پوشاننده و رنگ آمیزی، روکش آسفالت و لکه گیری، بررسی آنالیز خدمات شهری و فضای سبز (افزایش نیروی انسانی) المان های ترافیکی (گاردریل،چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی و ...) پل های مکانیزه عابر پیاده، مبارزه با جانوران موذی، روشنایی و بازپیرایی بوستان ها مواردی هست که در طرح خدمت منطقه ۵ در اولویت قرار دارند.

شهردار منطقه ۵ در مورد اقدامات معاونت ترافیک افزود : ۵۲۰۰ متر خط کشی، نصب تابلوی خطر نما ، احداث شورون، اجرای علائم افقی و علائم افقی محوری، نصب استوانه، نصب پایه تابلو لوله‌ای، کاشن تانک، نصب بشکه، نصب تابلوی گذرگاه عابر پیاده، مرمت تابلوی هدایت مسیر، خط کشی بلوک عابر پیاده و  خط کشی کانال عابر پیاده از جمله اقدامات معاونت حمل و ترافیک منطقه ۵ در طرح خدمت است.

شریفی با اشاره اقدامات معاونت عمران نیز اذعان داشت: در طرح خدمت ۳۵۰ متر عملیات تراش و روکش دستی و همچنین ۱۷۰۹ متر عملیات تراش و روکش مکانیزه اجرا شده است.

او در پایان با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری گفت: رفت‌وروب، رسیدگی به فضای سبز، طرح راه خدمت، رفع نواقص روشنایی، پوشاننده وامحاء شعار نویسی، پاکسازی مخازن، رفع نقص سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری بنر و تبلیغات، مبارزه با جانوران موذی و رفع نقص المان های ترافیکی از جمله اقدامات این معاونت در طرح خدمت به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط