1401/07/02-14:01
شهردار منطقه ۵:

طرح خدمت، نماد روحیه بسیجی و جهادی خادمین شهروندان در منطقه امید و زندگی است

طرح خدمت، نماد روحیه بسیجی و جهادی خادمین شهروندان در منطقه امید و زندگی است

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ضمن تبیین اهداف طرح خدمت، از برخی اقدامات منطقه در جریان اجرای این طرح سخن گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در مورد اجرای طرح خدمت در این منطقه گفت: انباشت مشکلات که حل و فصل آنها به سادگی میسر نیست در سطح مناطق یا نواحی بعضا موجب عادی انگاری می شود. تجربه نشان می دهد نگاه بیرون از سیستم در این موارد مبتکرانه و راهگشاست و از سویی ایجاد فشردگی در زمان حل مشکلات سبب ایجاد کارآیی حداکثری می شود. با این مفروضات و البته افزایش توان و امکانات مجموعه، ایجاد طرح های جهادی در مقاطعی ضروری است که طرح خدمت نیز در همین راستاست.

شریفی در مورد اهداف این طرح گفت: بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی برای حل مشکلات، شناخت دقیق و ملموس اشکالات و ناهماهنگی ها بین اجزای مختلف سیستم، ارتقا سطح رضایتمندی در شهر و هم افزا نمودن تلاش ها در یک دوره فشرده از جمله اهداف طرح خدمت است.

او با بیان اینکه طرح خدمت ، نماد روحیه بسیجی و جهادی خادمین شهروندان در منطقه امید و زندگی است گفت: این طرح همچنان در منطقه ۵ ادامه دارد و امیدوارم برایند آن برای شهروندان رضایت و آرامش و برای منطقه نیز جلوه های زیبای بصری را در پی داشته باشد.

شهردار منطقه ۵ به برخی از اقدامات صورت گرفته طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و افزود: در حوزه اقدامات ترافیکی، نصب ۱۲ شورون، ۳۶ استوانه، ۲ بشکه، ۳ تابلو عابر پیاده، ۱۴ تابلو لوله، ۲۲ تابلو خطر نما، یک تابلو تعیین مسیر قطر ۳۷ دوطرفه، یک تابلو شیر آتشنشانی، یک تابلو یکطرفه، یک تابلو حداکثر و یک تابلو سرعتکاه و ۳۸۴۰ متر خط کشی محوری را شاهد بودیم.

شهردار منطقه ۵ اقدامات در حوزه خدمات شهری در طرح خدمت طی ۲۴ ساعت گذشته را برشمرد و افزود: رفت و روب ۵۳۰۰ متر مربع، بازپیرایی فضای سبز ۶۰۰ مترمربع، ۸ رفع نواقص روشنایی، ۳۴ مورد مبارزه با جانوران موذی، ۵۰۰ مورد پوشاننده، پاکسازی و امحاء شعار نویسی، ۸۰ مورد شست وشوی المان های ترافیکی، بازسازی ۱۳ مخزن فرسوده، مرمت ۳ وسیله بازی بوستان ها، ۵ مرمت شیر آلات سرویس بهداشتی، ۱۵۰ متر مربع مرمت کفپوش، رنگ ۵۱۰ مخزن و زیر مخزن، ۱۵ حذف زوائد فیزیکی، ۵ جمع آوری بنر تبلیغات غیر مجاز، ۴۸۰۰ مترمربع رنگ آمیزی المان های شهری، یک رفع نواقص پل مکانیزه عابر پیاده، ۵۰۰ مترطول پاکسازی انهار، ۷۵۰ مترطول لایروبی انهار رو باز و روبسته، ۱۵ مترمربع پاکسازی پوستر و برچسب، ۶۰۰ مترمربع نظافت معابر را شاهد بودیم.

او در مورد اقدامات عمرانی هم تاکید کرد: پنج عملیات اجرای تراش و روکش مکانیزه، ۴ مورد تراش و روکش مکانیزه آسفالت و ۲ مورد مرمت و لکه گیری دستی توسط عوامل عمرانی اجرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط