1401/07/02-14:14
در بازدید مدیران شهری از منطقه ۲۲ مطرح شد:

راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر

راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه این محدوده از شهر تهران معروف به قطب گردشگری پایتخت است، به همین منظور در نظر داریم گذر اقوام را در بوستان جنگلی چیتگر فراهم کنیم تا محصولات و صنایع دستی شهرهای گوناگون کشور در این نقطه ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ظهر امروز وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ به همراه سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و سایر مدیران از سطح منطقه بازدید کردند و با هدف ساماندهی کافه ون ها و فراهم کردن محیطی برای خدمات رسانی به گردشگران محل راه اندازی گذر اقوام در بوستان جنگلی چیتگر را مورد ارزیابی قرار دادند.

شهردار منطقه ۲۲ در این بازدید گفت: گاها شاهد فعالیت کافه ون ها در معابر شهر این منطقه هستیم که موجب نارضایتی شهروندان می شود، به همین منظور در دستورکار برای ساماندهی کافه ون ها قرار داده ایم.

وی افزود: در نظر داریم گذر اقوام را در قالب تعدادی غرفه در بوستان جنگلی چیتگر فراهم کنیم تا به موضوع صنایع دستی، اشتغال آفرینی، توسعه گردشگری و ساماندهی دست فروشان کمک کنیم.

بیگی در این بازدید گفت: یکی از مهم ترین بوستان های جنگلی شهر تهران بوستان چیتگر است که خانواده های بسیاری از نقاط گوناگون پایتخت به این محیط برای گردش مراجعه می کنند؛ اما با کمبود فضا و محیط پذیرایی مواجه اند که راه اندازی این گذر اقوام موجب خدمات رسانی به شهروندان می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران ادامه داد: بوستان جنگلی چیتگر ظرفیت بالایی برای پذیرایی از گردشگران دارد که در نظر داریم از این ظرفیت ها به بهترین شکل برای شهروندان بهره بریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط