1401/07/07-11:27

برگزاری جشن مهر در پارک ترافیک منطقه ۵

برگزاری جشن مهر در پارک ترافیک منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ زنگ مهر را در پارک ترافیک به صدا در آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی از سوی شهرداری تهران، جشن مهر در منطقه ۵ امروز همزمان با اولین روز ماه ربیع الاول با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵، یعقوب آزاده دل معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پارک ترافیک منطقه ۵ برگزار و زنگ مهر به صدا درآمد.

نوروزی ادامه داد: این برنامه با ایجاد غرفه های آموزشی، قرار دادن ماشین و دوچرخه به صورت نمادین با حضور ۱۵۰ دانش آموزان مدرسه سلام برگزار شد.

او افزود: در برنامه امروز آموزش ترافیک نیز با همکاری پلیس راهور برای دانش آموزان ارایه شد و مقرر شد این برنامه به صورت مداوم در طول سال با حضور مدارس و مهدکودک ها ادامه یابد و مسائل ترافیکی چون چراغ راهنما، عبور از چراغ قرمز، آموزش های ترافیکی سرویس های مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود.

نوروزی تاکید کرد: در پارک ترافیک منطقه ۵ به صورت دائم شاهد برگزاری کلاس آموزش دوچرخه سواری برای کودکان و بزرگسالان، کلاس های دوچرخه سواری برای کودکان توانبخش و اوتیسم و حضور ماشین شبیه ساز رانندگی برای بانوان یا کسانی که ترس از رانندگی دارند هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط