1401/07/08-22:13
محمدی:

۸۴۰ شیر هیدرانت در معابر منطقه ۲۲ فعال است

۸۴۰ شیر هیدرانت در معابر منطقه ۲۲ فعال است

شهردار منطقه۲۲ از افزایش نصب شیرهای هیدرانت(شیرهای آب آتش نشانی) در معابر این منطقه غربی تهران خبر داد، گفت: ۸۴۰ شیر هیدرانت در معابر اصلی و فرعی منطقه۲۲ همچنین بوستان های فرامنطقه ای وجود دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی به مناسبت ۷مهر روز ایمنی و آتش نشانی به دیدار آتش نشانان ایستگاه های مستقر در منطقه رفت و ضمن تبریک این روز اظهار داشت: مدیریت شهری توجه ویژه ای به موضوع کاهش حوادث آتش سوزی دارد، به همین منظور ساختمان سازی در این منطقه با رعایت کامل دستورالعمل های سازمان آتش نشانی صورت می گیرد و تا زمانی که این تاییدیه ارائه نشود پایان کار ساختمان ها صادر نخواهد شد.

وی افزود: تمامی ساختمان های بلند مرتبه باید به سیستم اطفای حریق مجهز باشند که خوشبختانه این موضوع در دستورکار سازندگان قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در ماه های اخیر در این محدوده از تهران صورت گرفته است، نصب شیرهای هیدرانت در معابر اصلی و فرعی این منطقه است تا در زمان وقوع حوادث آتش سوزی بتوان هر چه زودتر حریق را مهار کرد.

شهردار منطقه۲۲ تصریح کرد: باتوجه به وجود بوستان های فرامنطقه‌ای مانند بوستان جنگلی چیتگر، خرگوش دره، جوانمردان، لتمان کن، آبشار تهران، وردآورد و... نصب شیرهای هیدرانت کمک بسزایی در مواقع اضطراری می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط