1401/07/09-17:04

آغاز به کار «طرح خدمت» در منطقه ۱۵

آغاز به کار «طرح خدمت» در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز به کار طرح خدمت در منطقه ۱۵ به منظور تحول در نگهداشت شهر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی مدیریت شهری با هدف حل معضلات شهری منطقه، «هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص»، «افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر»، «ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر» و «ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان» از امروز در نواحی هفتگانه آغاز شد.

او با اشاره به اینکه پیش از آغاز فاز عملیاتی جلسات هماهنگی طرح خدمت با معاونین و مدیران ستادی و منطقه ای برگزار شده است، افزود: این طرح در بازه زمانی مشخص، از حیث دقت و ارتقای خدمت رسانی بعنوان مهمترین طرح اجرایی امسال است.

شهردار منطقه بر هماهنگی اقدامات در این طرح جهادی با متولیان این برنامه در مرکز تاکید کرد و افزود: ناحیه محوری و انجام اقدامات اساسی ویژه در این طرح در اولویت قرار گرفته است.

به گفته او؛ ۹ آیتم نگهداشت شامل بازپیرایی بوستانها، روشنایی، مبارزه با جانوران موذی، پل های مکانیزه عابر پیاده، المانهای ترافیکی، بررسی آنالیز خدمات شهری و فضای سبز، روکش آسفالت، نوسازی و بازسازی مخازن و رنگ آمیزی در راستای تحول چهره شهر و اتفاقی شایسته در خور شهروندان انجام می شود.

برپایه این گزارش؛ دومین جلسه هماهنگی طرح خدمت با حضور شهردار منطقه، مدیرکل هماهنگی امور مناطق و معاونین و مدیران مناطق ۱۵ و ۶ پنجشنبه گذشته برگزار و بر تقویت مناطق از سوی ادارات کل ستادی تاکید شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط