1401/07/16-14:32

برگزاری پویش جمع آوری فیلتر سیگار در بوستان بزرگ ولایت

برگزاری پویش جمع آوری فیلتر سیگار در بوستان بزرگ ولایت

تورج فرهادی گفت: پویش جمع آوری فیلترهای سیگار همزمان با اجرای ویژه برنامه های استقبال از مهر توسط دوستداران محیط زیست با هدف فرهنگ سازی و افزایش مشارکت شهروندان در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به مشارکت دوستداران محیط زیست در پویش جمع آوری فیلتر سیگار افزود: شماری از بازنشستگان فرهنگی، دانش آموزان و اعضای کانون های محیط زیست محلات با هدف آگاه سازی  و افزایش احساس مسئولیت در خصوص مضرات فیلتر سیگار و رها کردن آنها در محیط زیست  اقدام  به اجرای این پویش کردند.

او ادامه داد: فیلتر سیگار به رغم اینکه زباله کوچکی محسوب می شود اما برای محیط زیست بسیار خطر ناک است و اغلب توسط شهروندان در طبیعت و در پای درختان ریخته می شود که باعث تخریب محیط زیست، ایجاد آلودگی خاک و تهدیدی برای سلامت انسان و حیات موجودات زنده دیگر خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه رویداد جمع آوری فیلتر سیگار توسط فعالان محیط زیست در سال جاری برای دومین بار در این منطقه اجرا شد خاطر نشان کرد: در این برنامه که با مشارکت اداره آموزش های شهروندی و سرای محله خانی آباد شمالی همراه بود کیسه های پارچه ای در بین شرکت کنندگان توزیع و از افرادی که فیلتر سیگار بیشتری جمع آوری کرده بودند با اهدای گلدان تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط