1401/07/16-21:39
در آیین افتتاح برخط مرکز یاورشهر ۷ در این منطقه مطرح شد؛

ساماندهی مشاغل مزاحم زمینه ساز آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۹

ساماندهی مشاغل مزاحم زمینه ساز آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۹

در آیین افتتاح برخط مرکز یاورشهر ۷ که با حضور سرپرست شهرداری منطقه، جانشین حوزه مقاومت بسیج ابوذر، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران شهری در بوستان بزرگ ولایت همراه بود بر ساماندهی مشاغل مزاحم که زمینه ساز آسیب های اجتماعی در این منطقه است تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و دلیرمردان و زنان جان بر کف در تأمین نظم و امنیت کشور هفته فراجا را تبریک گفت و افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران درخصوص آسیب های اجتماعی، قرارگاه کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل شد و در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ کرامت انسانی این اقشار اقدامات قابل توجه و موثری صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه مرکز یاور شهر ۷ در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع آماده سازی شده است گفت: این مرکز با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر کم توان و معلول با خدماتی چون اتاق مشاوره، خدمات بهداشتی و درمانی به بهره برداری می رسد.

فرهادی ریشه یابی آسیب های اجتماعی و اجرای تدابیر ویژه در این خصوص در راستای کاهش و کنترل آسیب ها را موثر عنوان کرد و گفت: به همین منظور توافق نامه‌ای ما بین شهرداری تهران و موقوفه مروی به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم که زمینه ساز آسیب های اجتماعی در این منطقه می شود منعقد شده است تا فضا های ناکارآمد و عرصه های رها شده شهری از وجود معتادان متجاهر و آسیب های ناشی از آن پاکسازی و امن شود.

سرپرست شهرداری منطقه اظهار امیدواری کرد با ایجاد یاور شهرها در مناطق علاوه بر ساماندهی وضع موجود تدابیر و اقدامات لازم درخصوص توانمندسازی و اشتغالزایی این عزیزان بعد از عبور از مراحل سم زدایی و تکمیل دوره درمان برای بازگشت به آغوش جامعه و خانواده فراهم می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط