1401/07/18-12:48
ویژه برنامه‌های پاسداشت هفته تهران در منطقه ۵ اعلام شد:

تجلیل از دو عکاس تهران تا مروری بر روایت های تاریخی کن

تجلیل از دو عکاس تهران تا مروری بر روایت های تاریخی کن

شهردار منطقه ۵ از اجرای برنامه های متنوع برای بزرگداشت هفته تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برنامه های این منطقه برای بزرگداشت هفته تهران گفت: شهرداری منطقه ۵ برنامه های متنوعی برای هفته تهران و شناساندن پایتخت به ساکنان آن در نظر گرفته است که امیدواریم با این برنامه ها شهروندان بیشتر با شهری که در آن زیست می کنند آشنا شوند.

شریفی گفت: برگزاری جشن ریشه های انقلاب در محله کن با حضور بزرگان و قدمای منطقه در سرای محله کن و برگزاری نشست های گفتگوی آزاد با مشارکت شهروندان با موضوع تهران در محله شهرداری منطقه از جمله برنامه های این هفته است.

او به نواختن زنگ هفته تهران در مدارس منتخب منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری تورهای گردشگری در سطح شهر تهران و برگزاری تور عکسی و برگزاری نمایشگاه عکس های پایتخت در محله کن نیز از جمله دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: برپایی نمایشگاه تصاویر جاذبه های گردشگری منطقه و توزیع بسته های معرفی جاذبه های گردشگری شامل فلش کارت و کتابچه های مربوطه نیز در حوزه تهران شناسی اقدام شده است.

شریفی به معرفی مقاصد برجسته گردشگری منطقه ۵ اشاره کرد و افزود: تجلیل از دو عکاس تهران آقایان افشین بختیار و فرزام طایفه و تجلیل از همکاران و شهروندان فعال در حوزه تهران پژوهی نیز از جمله دیگر برنامه هاست.

او در پایان تاکید کرد: در هفته تهران پاکسازی دره فرحزاد که از مدت ها پیش با جدیت در حال پیگیری است با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت تا چهره تهران بیش از پیش زیبا و شهروند پسند شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط