1401/07/18-21:27
در نشست صمیمی سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با کودکان عنوان شد:

برای داشتن شهر دوستدار کودک باید حقوق کودکان را در اولویت قرار داد

برای داشتن شهر دوستدار کودک باید حقوق کودکان را در اولویت قرار داد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ همزمان با هفته ملی کودک طی نشستی صمیمی با ۲۰ نفر از کودکان دیدار کرد و این مناسبت را به آنها تبریک گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک گفت: همواره از دوران کودکی به عنوان بهترین و شادترین مرحله زندگی انسان نام برده شده و این هفته فرصتی برای اندیشیدن به موضوع تربیت و پرورش کودکان و توجه به مسائل آنان است.

فرهادی در این نشست با کودکان در خصوص شغل آینده آنها و اینکه اگر در جایگاه مدیریت شهری بودند چه اقداماتی را  برای اداره شهر در نظر می گرفتند، گفتگو کرد.

او در این نشست به وظایف شهرداری در اداره شهر اشاره کرد و ساخت بوستان، شهر کودک، رسیدگی به نگهداشت شهر و شهرسازی را از اهم این وظایف عنوان کرد.

سرپرست شهرداری منطقه ادامه داد: برای داشتن شهر دوستدار کودک باید حقوق کودکان را در اولویت قرار داده و به نیازها و خواسته های آنان توجه کنیم تا شاهد رشد و ارتقای امنیت، سلامت و نشاط آنان باشیم.

به گفته این مسئول برپایی جشن های مختلف کودکانه و همچنین برگزاری گذرهای ورزشی، هنری کودکان و مسابقات مختلف علمی، ورزشی، هنری همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه های مناسبتی هفته ملی کودک است که  با هدف  ایجاد فضای شاد و امن برای کودکان و افزایش نشاط اجتماعی در قالب نمایش های عروسکی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش مشارکت در اجرای  برنامه پیاده روی کودکان و والدین شهرتهران، پخش و تفسیر فیلم های سینمایی کودکان در سراهای محلات و  اهدای اسباب بازی، لوازم التحریر و نوشت افزار به کودکان کار مرکز پرتو و کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

در انتهای این برنامه کودکان با حضور در دفتر شهردار از نزدیک با فعالیت های مدیریت شهری آشنا شدند و سپس از شهردار منطقه هدایایی دریافت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط