1401/07/19-15:09
در راستای جلب مشارکت و ارتقای نشاط افراد دارای معلولیت انجام شد؛

برپایی دورهمی معلولین منطقه ۱۵ در قالب لیگ بازی های ورزشی

برپایی دورهمی معلولین منطقه ۱۵ در قالب لیگ بازی های ورزشی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: دورهمی معلولین منطقه ۱۵ در قالب لیگ بازی ها ی ورزشی افراد دارای معلولیت در راستای جلب مشارکت و ارتقای نشاط این افراد انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی با اعلام این خبر گفت: لیگ بازی ها ی افراد دارای معلولیت با هدف ارتقای نشاط و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت در جامعه، ایجاد وتقویت روحیه خودباوری و عزت نفس در افراد دارای معلولیت، ایجاد هم افزایی و مشارکت در اجرای برنامه های مرتبط با نشاط و ورزش افراد دارای معلولیت، افزایش شناخت شهروندان نسبت به توانمندیهای افراد دارای معلولیت و معرفی فعالیت های کانون معلولین و سازمان های مردم نهاد فعال حوزه معلولیت به شهروندان به اجرا درآمد.

او با اشاره به اینکه لیگ بازیهای افراد دارای معلولیت به همت اداره سلامت با حضور ۴۵ نفر در قالب ۷ تیم در بوستان مبعث محله اتابک برگزار شد افزود: بازی های افراد دارای معلولیت برگرفته از طیف متنوعی از بازی های متناسب این گروه هدف از جمله پرتاب حلقه، دوی زیگزال، پرتاب توپ با دست داخل سبد، رینگ بال، تنگه توپی، شوت دروازه گلبال و... بود که موجب ایجاد نشاط، شادابی و بالندگی آنان شد.

رجبی با اشاره به اینکه در این برنامه افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، ذهنی، ناشنوا، اوتیسم، سندرم داون و کوتاه قامتان به مدت ۴ ساعت در دو بخش با هم به رقابت پرداختند گفت: در پایان به نفرات برتر با اهدای هدیه تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط