1401/07/25-14:19
به منظور توسعه گردشگری و حس مشارکت شهروندان اجرا می شود:

اختصاص بوستان های موضوعی در منطقه ۱۴

اختصاص بوستان های موضوعی در منطقه ۱۴

بوستان های موضوعی برای فعالیت های متنوع فرهنگی و اجتماعی متناسب و مورد نیاز خانواده ها در دستورکار شهرداری منطقه۱۴ قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، هم اندیشی مدیران شهری منطقه به منظور تبدیل بوستان های منتخب این منطقه به بوستان موضوعی برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این هم اندیشی با بیان اینکه پارک های موضوعی یکی از اصلی ترین بازیگران صحنه گردشگری خصوصا گردشگری شهری هستند و نقش مهمی در ایجاد تقاضای گردشگری مقاصد ایفا می کنند، گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی در بوستان های موضوعی در ایجاد جاذبه گردشگری و شناساندن ظرفیت های گردشگری و هویت منطقه به گردشگران موثر است.

وی با تاکید بر ایجاد فضاهای مطلوب و امن تر برای خانواده ها با اختصاص بوستان های موضوعی در منطقه ۱۴، افزود: این پارک ها به عنوان جاذبه های تفریحی بر مبنای موضوعی خاص از جمله رویداد های ورزشی، فرهنگی و هویت محور شکل می گیرند و فعالیت ها، ساخت و سازها و هر آنچه که در آنها ارائه می شود، تحت تاثیر این موضوع و نیاز و استقبال شهروندان در هر محله قرار می گیرد. 

سالاری پور با بیان اینکه با ارائه خدمات و موضوعات نیازسنجی شده در بوستان های موضوعی، حس مشارکت و نشاط شهروندان بویژه خانواده ها بیشتر می شود، بر استفاده  از ظرفیت های محله ای و اجرای برنامه های آموزش و سلامت محور و اینکه با اجرای این طرح در آینده نزدیک، بوستان های منطقه برای استفاده همه افراد و اقشار مهیا، مطلوب و مناسب سازی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط