1401/07/25-16:36
شریفی:

باید از نگاه شهروندان به مشکلات مردم نگاه کرده و فضای نقد را فراهم کنیم

باید از نگاه شهروندان به مشکلات مردم نگاه کرده و فضای نقد را فراهم کنیم

جلسه شورای معاونین منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه و مدیران و معاونین برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در جلسه شورای معاونین منطقه با تاکید بر توجه به انصاف و سخت گیری در بیت المال، خواستار تعامل و رعایت اخلاق با شهروندان و همکاران شد و افزود: ضرورت دارد تا در درون خود منطقه حل شود و به عناصر و سرمایه های اجتماعی شهر مثل بسیج، مساجد و... توجه شود.

شهردار منطقه ۵ با طرح این سوال که آیا حال مردم در ارائه خدمات به آنها خوب است یا نه اذعان داشت: مردم باید حس کنند که شهرداری کار آنها را انجام می دهند و همکاران نیز از شرایط رضایت داشته باشند.

شریفی با بیان آیه ۲۰۶ سوره بقره به ناامنی و اغتشاشات سطح کشور و قصه انتخاب طالوت و نبرد جالوت اشاره کرد و تاکید کرد: معیار خط حق و عدل فرمایشات رهبری است و باید دقت کنیم دچار اشتباه نشویم. اصل حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است و نباید در این زمینه عقب بنشینیم.

او به اهمیت توجه به hse در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: باید به فکر ایمن بودن شهروندان در ارائه تمامی خدمات بود. ما باید از نگاه شهروندان به مشکلات مردم نگاه کنیم و فضای نقد را هم داشته باشیم.

شریفی ادامه داد: در ادامه راه باید با خودمان صادق باشیم و برای بهتر کردن حال مردم تلاش کنیم و در این زمینه دغدغه داشته باشیم.

شریفی بر لزوم تعهد و مسئولیت پذیری اشاره کرد و اذعان داشت: باید برنامه محورتر از سال کاری قبل جلو برویم و به انسانیت، ارتقا، شرافت و حس آرامش همکاران توجه کنیم تا سازمان رشد کند.

شهردار منطقه ۵ در پایان به توجه به اخلاق حرفه ای در کار و قابل پیش بینی بودن رفتار ما برای مردم اشاره کرد و گفت: به کار مردم بی اعتنا نباشید و برای مردم کار کنید. ضمن اینکه به همکاری بین بخشی نیز توجه ویژه کنید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط