1401/07/25-19:36
مهدی اخ الصنایع در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۱۰:

منطقه ۱۰ تهران دارای هویت محلی است/ لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مدیریت بهتر شهر

منطقه ۱۰ تهران دارای هویت محلی است/ لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مدیریت بهتر شهر

شهردار جدید منطقه ۱۰ با تأکید بر این‌که شهرداری تهران یکی از بهترین و پاک‌ترین نهادهای اداری کشور است، گفت: اگر هر اقدامی در منطقه انجام شده حاصل تلاش نیروهای خدوم شهرداری است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰ تهران ضمن تشکر از اعتماد شهردار تهران برای سپردن بار مسئولیت شهرداری منطقه ۱۰ به وی و تقدیر از تلاش‌های رضا شرفی شهردار سابق این منطقه، ابراز امیدواری کرد که بتواند با همکاری پرسنل خدوم شهرداری، امور را به بهترین نحو در منطقه اجرایی کند.

شهردار جدید منطقه ۱۰ با بیان اینکه حضور علیرضا جاوید در معاونت هماهنگی و امور مناطق بسیار اثربخش خواهد بود، یادآور شد: حضور ایشان در هر بخش از شهرداری منشأ خیر و برکات بوده و تقاضا داریم از این به بعد نیز عنایت ویژه ای به منطقه ۱۰ داشته باشد.

وی با اعلام اینکه منطقه ۱۰ به عنوان بدنه ای از شهرداری در راستای سیاست‌های شهردار تهران قدم برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: منطقه ۱۰ از مناطقی است که با توجه به ساختار شکل‌گرفته در طول سالیان گذشته، هویت محلی در آن احساس می شود به گونه‌ای که شهروندان به وسیله ارتباط مستقیم یا به وسیله شورایاران و معتمدین بدون هزینه خاصی، مشکلات را شناسایی و به بالادست منتقل می‌کنند که جای تقدیر دارد.

اخ الصنایع با اشاره به وجود مراکز فرهنگی متعدد و بیش از هفتاد مسجد در این منطقه گفت: در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید از ظرفیت‌های مردمی، مراکز فرهنگی، مساجد، هیات‌های مذهبی و همچنین پایگاه‌های بسیج استفاده کنیم. تقاضای ما این است که دوستان نیز ما را در مدیریت هر چه بهتر شهر در راستای ایجاد رضایتمندی شهروندان یاری دهند.

شهردار جدید منطقه ۱۰ در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرداری تهران یکی از بهترین، سالم‌ترین و پاک ترین نهادهای اداری کشور است، گفت: اگر هر اقدامی در منطقه انجام شده حاصل تلاش نیروهای خدوم شهرداری است.

نظرات

captcha
  • جعفر 14 آبان

    تا کی میخواد این پارتی بازی ها جمع بشه ، خدا می داند . باید به صلاحیت ها و ارزش ها مسئولیت داد ، نه رفاقت بازی ها . این آقای ۳۲ ساله مسئول دفتر آقای پیر هادی چرا باید شهردار مهمترین منطقه تهران بشه . خیانت به مردم و خون شهدا تا کی ...

  • هادی 10 دی

    جوانگرایی هم میشه بازم اعتراض میکنید؟ تا کی مدیران پیر و خسته میخوان چنبره بزنن و مملکت به فنا بدن

  • 7 19 شهریور

    آقای پیرهادی برای دوره بعد مجلس نیاز به رای داره، این کارا یه جورایی باند درست کردن برای موندن تو راس قدرت هستش، با کفایت یا بی کفایت بودن آدما اهمیتی نداره

  • من 14 آبان

    با تجربه تر نبود . چقدر منطقه ۱۰ بی ارزش شده ! قبلی هم که همش کارای ظاهری .

  • موسوی 1 اسفند

    سلام لطفا صدای من را به آقای شهردار الصنایع منطقه ۱۰ برسانید چرا ماده کمیسیون ۱۰۰ اجرا نمیشود و هر کسی میتواند با پرداخت یک مفاصا حساب در مشاعات اقدام به ساخت سازه کنند و یکی فقط در دادگاهها بی نتیجه بدود

  • موسوی 2 اسفند

    من نظر قبلی خودم را اصلاح میکنم نظرم این بود که مفاصا حساب یعنی پرداخت پول و ادامه خلاف در ساخت سازه ....از کارکنان محترم منطقه و ناحیه که دلسوزانه و متعهد به مسئولیت خود واقف ن و به نحو عالی بر اساس قانون عمل میکنند سپاسگزارم

اخبار مرتبط