1401/07/26-14:28
شهرار منطقه هشت خبر داد؛

اجرای پروژه ساماندهی و تثبیت نرده های فلزی محور آیت

اجرای پروژه ساماندهی و تثبیت نرده های فلزی محور آیت

شهرداری منطقه هشت برای نخستین بار در بین مناطق ۲۲گانه اجرای پروژه ساماندهی و تثبیت نرده های فلزی مسیر اتوبوس های تندرو محور آیت را صرفه جویی اقتصادی ۴۰ درصدی آغاز کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه از آغاز اجرای پروژه ساماندهی و تثبیت نرده های فلزی خبر داد و گفت: در فاز نخست این ساماندهی در خیابان شهید آیت اجرا می شود. فاز نخست این پروژه شامل ۵۰۰ متر از نرده های فلزی مسیر اتوبوس های BRT (تندرو) که از میدان نبوت آغاز و به خیابان شهید ثانی( چهارراه تلفنخانه) منتج می شود.

تنهایی با بیان اینکه به طور کلی این پروژه شامل دو هزار و ۸۰۰ متر نرده در دولاین می شود، افزود: در فاز دوم این پروژه تا خیابان دماوند در دو لاین تکمیل می شود.

او هدف اصلی از اجرای این پروژه را استحکام بخشی نرده ها به ویژه در هنگام برخورد خودروها دانست و افزود: پیش از این نرده ها در کف خیابان نصب می شد که دارای استحکام لازم نبود ولی در این طرح با اجرای جدول های دوبل و جاگذاری نرده ها در صفحه های فلزی این مشکل تا بخش زیادی حل می شود.

شهردار منطقه هشت یکی دیگر از مزایای اجرای پروژه ساماندهی و تثبیت نرده های فلزی محور آیت را صرفه جویی اقتصادی دانست و تصریح کرد: با توجه به هزینه های زیاد نگهداری نرده‌ها با وضعیت کنونی  بر اساس مطالعات انجام شده در عرض یک سال صرفه جویی ۴۰ درصدی از اجرای این پروژه عاید مجموعه مدیریت شهری می شود.

به گفته او کل هزینه اجرای این پروژه بعد از دو و نیم سال به سیستم بر می گردد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط