1401/07/26-19:31
با حضور معاون امور مناطق شهرداری تهران؛

آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد

صبح امروز و با حضور علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران، توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، ائمه جماعات، معاونین و مدیران منطقه ۲۱ و صاحبین صنایع و کارآفرینان دیار پیشرفت و نوآوری؛ آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار سابق این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی اجمالی درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمان مدیریتی اش، گفت: "مرکز ارتباط صنعت و دانشگاه" به عنوان یکی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) با استقبال بی نظیر صنایع در منطقه ۲۱ تهران به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جامعه آرمانی ایران اسلامی، پس از ظهور منجی عالم بشریت مسجل خواهد شد. مدل و الگوی مدیریت شهری اسلامی را به سهولت می توان از فرازی از دعای عهد برگرفت. "شهر آباد و پیشرو؛ شهروندان مکرم و برخوردار" را به عنوان شعار اصلی این مدل از مدیریت شهری می توان سرلوحه قرار داد.

محمدرضا پوریافر شهردار جدید منطقه ۲۱ نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در ساختار اداری مرسوم است، افزود: فرصت آشنایی با شخصیت فرهیخته و انقلابی جناب آقای کاشانی پور برای بنده به شخصه، بسیار ارزشمند بوده است.

شهردار جدید منطقه ۲۱ ادامه داد: فرصت خدمت خالصانه به مردم و شهروندان فهیم منطقه ۲۱، هم اکنون موقعیتی را فراهم آورده تا در سایه آن بتوان رضایت الهی را نیز فراهم آورد. امیدواریم با یاری و همراهی تمامی مدیران و کارشناسان منطقه ۲۱، خدمت رسانی شایسته ای را برای شهروندان این بخش از پایتخت داشته باشیم.

در خاتمه این جلسه علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: تدبیر شهردار تهران این است که منطقه ۲۱ نماد تهران در حوزه دانش بنیان، صنایع پاک و همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی شود. منطقه ۲۱ می‌تواند مولد ایجاد کارآفرینی و گردش صحیح سرمایه برای شهر تهران باشد، البته صنعت موجود نیاز به پالایش دارد چرا که تعدادی از صنایع متروکه شده‌اند. همه قابلیت‌ها باید با حمایت شهرداری و مشارکت فعالان و صنعتگران در خدمت رشد و توسعه شهر قرار بگیرد.

وی درباره پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۱ گفت: تکمیل پروژه فرامنطقه ای بزرگراه شهید لشگری و بلوار کرمان خودرو مشهور به دوگاز در اولویت است. همجواری منطقه ۲۱ با شهرهای غربی و جنوب غربی استان تهران و وجود بزرگراه های فراوان و پرتردد، از این منطقه به عنوان کریدور شریانی عبور و مرورهای روزانه یاد می شود.

جاوید، منطقه ۲۱ را به عنوان قطب دوم نمایشگاه‌ها اعلام کرد و افزود: فروشگاه های بزرگ عرضه کننده لوازم خانگی و ملزومات روزانه شهروندان در این منطقه استقرار پیدا کرده‌اند. همچنین این منطقه می‌تواند از ورزشگاه‌های فرامنطقه‌ای بهره مند شود.

وی با بیان اینکه دو پیام به امانت از شهردار تهران دارم، گفت: این پیام آقای زاکانی شامل دو کلمه خدمت و رضایت است. طبق گفته رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران، خدمت باید صادقانه، عالمانه، پیگیرانه و شجاعانه باشد. همچنین خدمت وسیله است و رضایت نتیجه و هدف است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط