1401/07/26-22:31
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد؛

ارائه طرح های توجیهی تولید مسکن در اراضی تحت مالکیت شهرداری در ۴ منطقه پایتخت

ارائه طرح های توجیهی تولید مسکن در اراضی تحت مالکیت شهرداری در ۴ منطقه پایتخت

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از آماده شدن طرح های توجیهی برای تولید مسکن در اراضی در اختیار شهرداری در مناطق ۵، ۱۲، ۱۴ و ۲۰ در قالب مأموریت های قرارگاه جهادی مسکن پایتخت خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت با اشاره به سیاست های شهرداری تهران به منظور احداث واحدهای مسکونی ذیل قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران از ارائه گزارش طرح های توجیهی تدوین شده از سوی سازمان نوسازی برای اراضی در اختیار شهرداری در جلساتی جداگانه با شهرداران مناطق ۵، ۱۲، ۱۴ و ۲۰ خبر داد. سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: شهرداری تهران اراضی تحت مالکیت خود را برای تحقق اهداف قرارگاه جهادی مسکن تهران بکار گرفته است و برنامه ریزی های لازم برای تولید ۳۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف پایتخت با استفاده از ظرفیت مذکور انجام شده است.

هدایت در خصوص جلساتی که با حضور شهرداران مناطق ۵ و ۱۴ برگزار شد، توضیح داد: در این جلسات گزارش پیشنهادی از طرح های توجیهی آماده شده برای اراضی تحت مالکیت شهرداری در هر یک از این مناطق به مساحت تقریبی ۳ هزار مترمربع ارائه و مقرر شد پس از بررسی و توافقات نهایی جهت تصویب به کمیسیون ماده ۵ ارسال شود.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران همچنین با اشاره به توافقنامه شهرداری با تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، خاطرنشان کرد: طرح توجیهی برای بخشی از اراضی اطراف حرم در قالب پروژه های رضوان و حکمت به مساحت تقریبی ۶ هکتار آماده شده و طی هفته های آتی برای تصویب نهایی به کمیسیون ماده ۵ ارسال می شود.

به گفته هدایت از دیگر مناطق شهر تهران که طرح توجیهی اراضی متعلق به شهرداری واقع در آنها تهیه و در مرحله ارسال به کمیسیون ماده ۵ است، می توان به منطقه ۱۲ اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط