1401/07/30-18:42

انجام معاینات دوره ای رایگان کارگران شهرداری منطقه ۱۳

انجام معاینات دوره ای رایگان کارگران شهرداری منطقه ۱۳

به همت اداره فضای سبز، معاینات ادواری سالانه کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۱۳ آغاز شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: در حال حاضر یکی از رایج‌ترین انواع معاینات شغلی، معاینات دوره‌ای و سالانه است که در راستای پیشگیری و شناسایی اولیه و زودهنگام شاغلان مشکوک به بیماری‌های ناشی از کار انجام می‌شود و با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و بسیار خاص نیروهای کارگری فضای سبز در شهرداری، انجام این معاینات به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: در این طرح که با همکاری شرکت شهر سالم اجرا می‌شود، فرآیند انجام معاینات ادواری شامل پذیرش، تشکیل پرونده، آزمایش کامل خون، نوار قلب، اسپیرومتری و سنجش بینایی و شنوایی برای کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۱۳ به صورت کاملاً رایگان انجام و وضعیت سلامت آنها سنجش شود.

شهردارمنطقه ۱۳ تصریح کرد: انجام این آزمایشات، گام مؤثری در راستای غربالگری بیماری‌های ناشی از کار و حفظ و صیانت از سلامت نیروهای کارگری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی هماهنگ شده با شرکت شهر سالم و با توجه به الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا مقرر شده است، نیروهای کارگری شاغل در هر منطقه به صورت روزانه و با تعدادی مشخص، در مرکز درمانی شهرداری منطقه ۱۳ حضور پیدا کرده و سنجش سلامت شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط