1401/07/30-22:17

پایان مطالعات امکان سنجی پروژه های سرمایه گذاری قطب گردشگری شرق تهران

پایان مطالعات امکان سنجی پروژه های سرمایه گذاری قطب گردشگری شرق تهران

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تعریف ۲۲ بسته سرمایه گذاری برای پیشبرد پروژه های قطب گردشگری شرق تهران از پایان مطالعات امکان سنجی این طرح خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در نشست با مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به پیشبرد پروژه های قطب گردشگری شرق تهران در قالب ۲۲ بسته سرمایه گذاری از اتمام مطالعات امکان سنجی این طرح خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون، در مرحله اخذ تائیدیه از کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران است و به زودی فراخوان جذب سرمایه گذار برای آغاز عملیات این پروژه ها اعلام می شود.

به گفته وی، اقامتگاه بوم کلبه و کمپینگ، گیاه شناسی، علم و فناوری پارک هیجانی، پارکینگ و کافی شاپ زنبق، پیست موتور چهار چرخ، رستوران سنتی و حوضچه، غذاهای ارگانیک، زمین تنیس، شهربازی، کارتینگ، کافه تولد، کودک، مجموعه خدمات تفریحی، مجموعه رمپ شهید سلیمانی و مجموعه ورزشی، مزرعه کاشت گیاهان دارویی، مینی گلف، نمایشگاه گل و گیاه از جمله پروژه های بسته های مذکور با کاربری عمدتا تفریحی و گردشگری است.

شهردارمنطقه ۱۳ ابراز امیدواری کرد: با تعریف این ۲۲ بسته قطب گردشگری در بوستان جنگلی سرخه حصار و سایر نقاط منطقه ۱۳ به زودی شاهد رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه این منطقه با مشارکت بخش خصوصی خواهیم بود.

"مهدی شریفیان"، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، نیز ضمن قدردانی از تلاش شهردار و همکاران منطقه ۱۳ در احصاء و شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط بی دفاع شهری افزود: پتانسیل های شناسایی شده در منطقه ۱۳ با رویکرد تفریحی، گردشگری، ورزشی و زیست محیطی است و پیش بینی می شود جذابیت های قابل توجهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

شریفیان خاطر نشان کرد: سازمان سرمایه گذاری تصمیم دارد با همکاری مناطق ۲۲گانه و سایر سازمان ها و با مشارکت بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران داخلی، فضای مناسب رقابتی را برای توسعه همه جانبه شهر تهران فراهم کند و بستر حضور سرمایه گذاران را در مشارکت با شهرداری تهران به صورت عادلانه فراهم کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط