1401/07/30-22:45
شهردار منطقه ۵ در جریان بازدید از فرهنگسرای فردوس:

گفتگو با مردم به زبان فرهنگ و هنر بازدهی بالاتری دارد

گفتگو با مردم به زبان فرهنگ و هنر بازدهی بالاتری دارد

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ همراه با حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران به بازدید از فرهنگسرای فردوس در این منطقه پرداخت‌

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با حضور در فرهنگسرای فردوس در این منطقه ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این فرهنگسرا به ایراد سخنرانی پرداخت‌.

شریفی گفت: همیشه اگر قرار بر طراحی و برنامه‌ریزی برای کاری باشد همانگونه که نوشته ادبی را به ویراستار می‌دهند طرح فرهنگی و هنری را نیز باید به امثال شما هم بدهیم تا دقت کافی را در این زمینه داشته باشید و ما می‌توانیم با همکاری هم بخشی از کارها را پیش ببریم.

شریفی با بیان اینکه جنس تولیدات فرهنگی و هنری در فرهنگسراها از تولیدات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران غنی تر و فرهنگی تر است تاکید کرد: تجربه کارهای هنری و جلوه گفتگو با مردم به زبان فرهنگ و هنر بیشتر و بهتر است.

شهردار منطقه ۵ از کارکنان فرهنگسرای فردوس خواست تا در حوزه آسیب‌های اجتماعی و زنان به شهرداری کمک کرده و در این خصوص اظهار داشت: در قسمت آسیب ها اقداماتی داشته ایم مثلا در دره فرحزاد از دی‌ماه سال گذشته با همکاری پلیس به پاکسازی آنجا اقدام کردیم و الان بانوان می توانند به راحتی و تنهایی در آنجا تردد داشته باشد.

شریفی ادامه داد: گفتگو با مردم به زبان فرهنگ و هنر بازدهی بالاتر دارد. فضاهای گفتگو بسیار هستند مثل مساجد و مدارس اما گفت‌وگوها با ظرافت و در کالبد فرهنگ و هنر را بهتر درک می کنند.

او همچنین افزود: اگر بودجه و هزینه ای در این راستا در نظر گرفته می شود بهتر است در اختیار فرهنگسراها قرار بگیرد تا آنها به درستی با زبان فرهنگ و هنر با مردم گفتگو کنند.

کرمی مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۵ و مدیر فرهنگسرای فردوس ضمن تشکرو قدردانی از شهردار منطقه گفت: باتوجه به محدودیت های منابع اعتباری رویکرد های این حوزه به سمت مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت هایی که بدون وابستگی به اعتبارات هستند سوق داده شده تا بتوانیم درشرایط فعلی جامعه که بیشتر از هر زمانی نیازمند فضاهای هنری و فرهنگی است با ایده های جدید و جذاب حضوری مستمر و فعال داشته باشیم.

او در پایان گفت: درچند ماه اخیر با کمک شهردار منطقه آب شرب خانه فرهنگ با صفا را بعد از ۱۳ سال وصل، حل نسبی مشکل تسخیر بخشی از فضا درخانه فرهنگ میثاق و بازسازی کتابخانه علامه جعفری استارت و صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط