1401/08/01-18:31
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

حضور اقوام ایرانی در کنار یکدیگر نشان از وحدت ملی دارد

حضور اقوام ایرانی در کنار یکدیگر نشان از وحدت ملی دارد

سوده نجفی با تاکید بر اینکه حضور‌اقوام‌ ایرانی با فرهنگ‌ها، زبان‌ها و‌ پوشش‌‌های مختلف در کنار یکدیگر نشان از انسجام، عزمی راسخ و اتحادی ملی دارد ادامه داد: ضرورت دارد به منظور نشان دادن اتحاد مردم کشور همواره چنین اقداماتی فرهنگی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی در جشنواره «ایران عزیز» که میزبان قومیت‌های ایرانی بود حاضر شد و گفت: در هیچ کجای دنیا چنین تنوع قومیتی و اتحادی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه حضور‌اقوام‌ ایرانی با فرهنگ‌ها، زبان‌ها و‌ پوشش‌‌های مختلف در کنار یکدیگر نشان از انسجام، عزمی راسخ و اتحادی ملی دارد ادامه داد: ضرورت دارد به منظور نشان دادن اتحاد مردم کشور همواره چنین اقداماتی فرهنگی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

نجفی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ظرفیت‌های برپایی چنین جشنواره‌هایی توسعه کارآفرینی خصوصا برای بانوان است بیان کرد: ایجاد بسترهای مناسب جهت ارائه محصولات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سراسر کشور امری ضروری است چرا که بزرگ‌ترین دغدغه این بانوان که کسب درآمد و تامین معیشت است از این طریق تامین می‌شود.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر روز از این نمایشگاه به یک قوم اختصاص داشته است افزود: معرفی فرهنگ، سنت‌ها، آداب و رسوم، صنایع دستی ‌و سبک زندگی اقوام علاوه بر موضع توسعه فرهنگ اقوام ایرانی موجب‌ جذب توریست و‌ توسعه صنعت کردشگری نیز خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط