1401/08/02-14:14
آغاز عملیات عمرانی با هدف سهولت تردد شهروندان در منطقه ۱۲؛

پیاده‌روی خیابان آتش‌نشانی تعریض می‌شود

پیاده‌روی خیابان آتش‌نشانی تعریض می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ اعلام کرد: پیاده‌روی خیابان آتش‌نشانی که به دلیل وجود ساختمان آتش‌نشانی در این محدوده از سال ۱۳۳۶ به این نام خوانده شده، طی عملیات عمرانی به تعریض می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه از آغاز عملیات عمرانی تعریض پیاده‌روی خیابان آتش‌نشانی واقع در ناحیه ۴ این منطقه خبر داد و گفت: پیاده‌روی این خیابان را که سال‌های گذشته، کارگاه مترو اشغال کرده بود، اکنون بناست برای ایجاد سهولت تردد شهروندان پس از انجام عملیات عمرانی تعریض شود.

یزدی یادآور شد: به دلیل وجود ساختمان مربوط به سازمان بهزیستی و بیمارستان شهید آیت‌اله اشرفی اصفهانی در ضلع غربی خیابان، بیمارستان شهید اکبرآبادی در ضلع شرقی، بازار مرکزی تهران بزرگ در ضلع شمالی و بازار فروش پرده در ضلع جنوبی آن، این خیابان روزانه شاهد تردد تعداد زیادی از شهروندان است.

وی افزود: با توجه به نزدیک‌بودن ایستگاه متروی مولوی و بازار بزرگ تهران به این خیابان، انتظار می‌رود که از تعریض پیاده‌راه در آن استقبال خوبی صورت گیرد.

المیرا مهین عبدالله‌زاده، معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۲ نیز در مورد این پروژه توضیح داد: خیابان آتش‌نشانی به طول ۲۰۰ متر و با عرض حدود ۱۷ متر در حدفاصل خیابان مولوی و خیابان شهید اردستانی قرار گرفته و بر اساس مصوبه ترافیکی ابلاغ‌شده، پیاده‌رویی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع در آن احداث می‌شود که این پروژه با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه در طول خیابان به متراژ ۸۰۰ مترمربع همراه خواهد بود.

به گفته وی تاکنون حدود ۱۰ درصد از این پروژه انجام شده که این ۱۰ درصد شامل عملیات احداث کانیو و جدول‌کشی در خیابان است. دیگر عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه نیز با تلاش عوامل معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۲ به صورت پیوسته و با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این عملیات تا بهمن‌ماه آینده به پایان برسد./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط