1401/08/02-17:28
در هفتاد و هفتمین پویش دوشنبه‌های ورزشی مطرح شد؛

لزوم افزایش تندرستی و نشاط اجتماعی شهروندان با رشد و توسعه ورزش همگانی

لزوم افزایش تندرستی و نشاط اجتماعی شهروندان با رشد و توسعه ورزش همگانی

صبح امروز دوم آبان ماه بوستان بزرگ ولایت میزبان هفتاد و هفتمین پویش دوشنبه‌های ورزشی با حضور مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۹ و ورزشکاران ۳۹ ایستگاه ورزش شهروندی بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با حضور در این برنامه که در راستای پویش دوشنبه های ورزشی و با هدف افزایش نشاط، تندرستی و سلامت شهروندان برگزار شد، ضمن قدردانی از سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای اجرای این پویش اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح ها و  برنامه های متنوع در حوزه ورزش گامی در راستای سلامت عمومی و رشد و توسعه ورزش همگانی برداریم.

فرهادی با اشاره به اینکه اجرای طرح ها و  برنامه های متنوع در حوزه ورزش به منظور افزایش سلامت عمومی و رشد و توسعه ورزشی همگانی است متذکر شد: در منطقه ۱۹ محیط های مناسبی برای ورزش همگانی فراهم است، با این وجود شهرداری این منطقه به منظور  افزایش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در ابعاد مختلف به توسعه فضاهای ورزشی توجه ویژه خواهد داشت.

براساس این گزارش در این برنامه لوح تندیس پویش دوشنبه‌های ورزشی از طرف معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران ثبت شده در انجمن جهانی تافیسا تقدیم شهردار منطقه شد.

در ادامه شهردار منطقه در پی درخواست ورزشکاران ایستگاه های ورزش شهروندی مبنی بر بازسازی کفپوش های پارکی بوستان ولایت قول مساعدت برای انجام این درخواست را داد.

در هفتاد و هفتمین پویش دوشنبه‌های ورزشی که با حضور معاون ورزش آقایان و بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، مشاور و رئیس دفتر شهردارمنطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه یک و مدیران شهری همراه بود از خانواده معزز شهیدان خدایی، رفیعی و مرتضوی تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط