1401/08/02-21:49

آغاز سلسله نشست‌های تخصصی شهردار منطقه ۱۵ با حوزه‌های اجرایی

آغاز سلسله نشست‌های تخصصی شهردار منطقه ۱۵ با حوزه‌های اجرایی

سلسله نشست‌های تخصصی شهردار منطقه ۱۵ با حوزه‌های اجرایی با هدف ارتقای قابلیت ها و توانمندی‌های حوزه های اجرایی آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی شهردار منطقه گفت: سلسله نشست های تخصصی به تفکیک هر حوزه با هدف ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های حوزه های اجرایی، رصد و بررسی پروژه‌های در دست اقدام و برنامه‌های اجرایی حوزه های ستادی و اجرایی به منظور دستیابی به اهداف شهردار محترم تهران، بررسی مباحث مالی پیمانکاران، همراه با بازدید های میدانی توام و رصد نزدیک آنها در منطقه آغاز شده است.

او در ادامه افزود: جلسات تخصصی به تفکیک هر حوزه در خصوص تدوین بودجه ۱۴۰۲ و محوریت بودجه ۱۴۰۲، ارزیابی و نیاز سنجی واقعی و بی واسطه با شهروندان بویژه در نگهداشت عمرانی و خدمات شهری و با بهره گیری از ارکان اجتماعی منطقه شامل بسیج، دیدار چهره به چهره و حضور در مساجد، معتمدین و نخبگان محلات انجام می شود.

شرفی اضافه کرد: این نشست ها به ما کمک می کند تا با اولویت ها و انتظارات و درخواست های شهروندان بویژه در جهت توسعه محلی آشنا شده و برای آن در سال آینده بودجه مورد نیاز را درخواست و تامین کنیم.

به گفته او؛ آنچه در حوزه های اجرایی بخصوص برنامه ریزی پی گیری خواهیم کرد بحث ارزیابی سرانه ها و کمبود سرانه محلات است که شناسنامه محلات همراه با مختصات شهرسازی و اجتماعی، میزان پروژه ها و اقدامات اجرایی و همچنین کمبود سرانه های هر محله تعریف و تهیه خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط