1401/08/03-10:41
در شش ماه نخست سال جاری؛

آشنایی ۲ هزار و ۹۰۰ مرکز تجاری و اداری با اصول مدیریت پسماند

آشنایی ۲ هزار و ۹۰۰ مرکز تجاری و اداری با اصول مدیریت پسماند

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استمرار طرح آموزشی چهره به چهره بازیافت ویژه مراکز تجاری محدوده منطقه ۱۳ با هدف مدیریت بهینه پسماند گفت : حدود ۲ هزار و ۹۰۰ مرکز تجاری و اداری در شش ماه نخست سال جاری تحت آموزش مدیریت پسماند قرار گرفتند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص طرح آموزشی روزانه چهره به چهره بازیافت ویژه مراکز تجاری محدوده گفت: با توجه به نقش اصناف این طرح آموزشی با مراجعه روزانه آموزشگران بازیافت به ۴۰ مرکز تجاری در حال اجراست و در شش ماهه نخست سال، حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز تجاری در خیابان های پیروزی، دهقان، بلال حبشی و... با آموزش های مرتبط با مدیریت پسماند آشنا شدند.

او افزود: در این طرح، آموزشگران بازیافت با آموزش و آشنایی شهروندان با مقوله بازیافت، ارائه اطلاعات لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند، توزیع برشورهای آموزشی و کیسه های رنگ آبی مخصوص جمع آوری پسماند خشک، آموزش های بازیافت مواد را ارائه می کند.

علی احمدی اظهار داشت: در این طرح آموزشی، ماهانه صاحبان ۴۰۰ صنف با طرح تفكيک از مبداء كه شامل جداسازی زباله های خشک از تر و كم حجم سازی زباله ها آشنا می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط