1401/08/03-14:01

پایش اخذ تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رها شده در نواحی سه‌گانه منطقه۸

پایش اخذ تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رها شده در نواحی سه‌گانه منطقه۸

پنجمین جلسه کمیته ایمنی ۱۴۰۱ با موضوع اخذ تاییدیه‌های ایمنی و وضعیت گودهای پرخطر رها شده و بحرانی نواحی سه‌گانه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهردار منطقه در این جلسه از اخذ تاییدیه ایمنی سه ساختمان که پیشتر جزو ساختمان های پرخطر شناسایی شده بودند خبر داد و افرود: تاکنون در ناحیه یک در مجموع شصت ساختمان ناایمن و سه ساختمان پرخطر؛ در ناحیه دو؛ پنج ساختمان ناایمن وجود دارد که هیچیک از ساختمان ها در این ناحیه در حال حاضر پرخطر نیستند و یک ساختمان هم اقدامات ایمن سازی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در ناحیه سه شهرداری منطقه۸ دوازده ساختمان ناایمن وجود دارد و همانند ناحیه دو ساختمان پرخطری ندارد. از این میان پنج ساختمان نیز عملیات اجرایی برای ایمني سازی را آغاز کرده اند.

شهردار منطقه بر تعامل و همکاری سازمانها و نهادهای مرتبط برای رفع ناایمنی‌های اماکن پر خطر تاکید کرد و گفت: ارسال ابلاغیه‌ها ، رعایت اصول، ضوابط و مقررات ایمنی در ساخت و سازها و فضاهای شهری، ارتقای ایمنی ساختمان‌ها و رفع ایمنی های نامشهود ساختمان های پرخطر، مهمترین‌ اقدامات در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی است و شهرداری منطقه۸ از اهتمام و توجه مسئولین کمیته ایمنی قدردانی می‌کند.

تنهایی با تاکید بر برگزاری و پیگیری مستمر جلسات کمیته ایمنی در نواحی سه‌گانه گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ اخطاریه و دستورالعمل برای منطقه ۸ صادر شده است که از این میان برخی از ساختمان بیش از سه بار اخطار دریافت کرده اند و اکثر موارد در این‌کمیته اطفاء حریق، پله‌های اضطراری است که اخطارها توسط همکاران در آتش‌نشانی ابلاغ و مهلت اصلاح داده می‌شود.

گفتنی است در پنجمین نشست کمیته ایمنی شهرداری منطقه ۸ در سال ۱۴۰۱ فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، معاونین و مدیران ارشد، شهرداران نواحی شهرداری منطقه ۸ و نمایندگان سازمان آتش‌نشانی حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط