1401/08/06-20:51

آیین تجلیل از مربیان تندرستی و پیشکسوتان ورزشی منطقه۱۳ برگزار شد

آیین تجلیل از مربیان تندرستی و پیشکسوتان ورزشی منطقه۱۳ برگزار شد

مراسم تجلیل از مربيان تندرستی و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۱۳، با حضور مرجان ميرزايی سرپرست معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مربیان و پیشکسوتان ورزشی در مجتمع کوثر برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: هفته تربيت بدنی فرصت مغتنمی است تا ضمن يادآوری نقش ورزش در جامعه از زحمات فعالان اين حوزه كه همان پیشکسوتان ورزشی و مربيان ايستگاههای ورزش تندرستی می باشند، تجلیل کرد.

وی در ادامه افزود: ايستگاه های ورزش تندرستی يكی از محورهای اصلی توسعه ورزش همگانی می باشد و مربيان ايستگاه های ورزشی می تواند علاقه مندان به ورزش در محلات را در مسير درست و صحيح ورزش همگلانی قرار داده تا بتوانند با ايجاد انگيزه و تشويق به ورزش نقش موثری در افزايش سلامت جسمی و روحی آنها داشته باشند.

محمدهادی علی احمدی ضمن تقدير از زحمات مربيان ايستگاه های ورزش تندرستی كه در طول سال صادقانه در راستای ارتقای سلامت شهروندان خدمت می كنند، از ایشان خواست تا با همكاری، همفكری و ارايه انتقادات و پيشنهادات سازنده در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های ورزشی و توسعه ورزش همگانی در بين خانواده ها، مديريت شهری را در اين مهم همراهی كنند.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین سرمایه و برکت ورزش را در وجود ذخایر و ثروت های عظیمی همچون پیشکسوتان دانست و افزود: می توان با استفاده مناسب از این ذخایر و سرمایه ها در راستای توسعه و رشد ورزش حرکت کرد.

وی در ادامه وجود ورزشکاران و پیشکسوتان را یکی از امتیازات مدیریت شهری منطقه۱۳ در راستای تحقق اهداف عالی مدیریت شهری به منظور گسترش و توسعه مشارکت های مردمی دانست.

همچنین به گفته مسعود حیدری نکو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، در این مراسم از حسینعلی اشرفی پیشکسوت ورزشی منطقه، معصومه فراهانی نخبه ورزشی دارای معلولیت جسمی-حرکتی و مربيان فعال در حوزه ورزش شهروندی در دو بخش بانوان و آقايان با اهدای لوح و هديه تقدير شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط