1401/08/07-22:29
با حضور شهردار منطقه ۷ برگزار شد؛

جلسه بررسی پیرایش شهری میادین منطقه

جلسه بررسی پیرایش شهری میادین منطقه

جلسه بررسی پیرایش شهری میادین نیلوفر، شهید قندی و سپاه با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه و همچنین مشاورین طرح با هدف بررسی فاز یک طراحی پروژه های شهری و کوچک مقیاس برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این نشست در خصوص طرح پیشنهادی ارائه شده بحث و گفتگو شد و مقرر گردید پس از اخذ تأییدات طرح های مذکور از معاونت های تخصصی از جمله معاونت های حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران مراحل نهایی طرح انجام و عملیات اجرایی تا پایان سال ۱۴۰۱ آغاز شود.

گفتنی است عملیات پیرایش شهری میادین نیلوفر، شهید قندی و سپاه شامل طراحی کف سازی، پیرایش جداره، نصب مبلمان و طراحی فضای سبز خواهد بود.

براساس این گزارش در میدان شهید قندی سعی خواهد شد، طراحی به صورت یک لوپ در نظر گرفته شود و خیابان های اطراف خود شامل خیابان های شهید قندی، شریعتی، توپچی و سهروردی شمالی را دربر بگیرد. در میدان سپاه در طراحی هسته مرکزی به وجه تسمیه میدان توجه خواهد شد و از المان های یادآور هویت و نام میدان سپاه استفاده می شود.

لازم به ذکر است در طراحی میدان نیلوفر سعی خواهد شد تا از المان هایی استفاده شود تا موجب دعوت کنندگی مردم جهت گذراندن اوقات فراغت در میدان با توجه به کاربری های جاذب جمعیت باشد

نظرات

captcha

اخبار مرتبط