1401/08/08-15:01

راه اندازی كانون نوجوانان منطقه ۱۹

راه اندازی كانون نوجوانان منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از راه اندازی كانون نوجوانان منطقه مصادف با روز شهادت محمد حسین فهمیده و نامگذاری روز نوجوان و بسیج دانش آموزی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره راه اندازی اولین کانون نوجوانان منطقه گفت: نوجواني دوره اي است كه در آن شخصيت اجتماعی فرد شكل می گيرد و به تدريج از نظر جسمانی و روانی تغيير و اغلب با چالش‌های گوناگونی از جمله هويت يابی مواجه می شود.

او با اشاره به اینکه دوره نوجوانی از اهميت بالايی برخوردار و اثرات آن تا بزرگسالي با انسان همراه است افزود: در همین راستاي به منظور اهميت قائل شدن به اين اقشار و استفاده از پتانسيل فكری و عملی آنها در پيشبرد اهداف مديريت شهری و مطابق با شيوه نامه ابلاغی اداره كل آموزش های شهروندی مبنی بر راه اندازی كانون نوجوانان مناطق، فعاليت اين كانون در منطقه ۱۹ در روز ۸ آبان مصادف با روز نوجوان آغاز می شود.

شهردار منطقه بیان کرد: علاقمندان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برای عضویت در این کانون می توانند به خانه آموزش های شهروندی در سراهای محلات ۱۳ گانه مراجعه و ثبت نام کنند که دو نفر به عنوان دبیر کانون دختران و پسران انتخاب می شوند.

فرهادی افزود: اعضای کانون در فرآیند عضویت می توانند در کمیته های تخصصی روابط عمومی و فناوری، ترافیک و آلودگی هوا، محیط زیست، مشارکت های محلی و خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و سلامت، ایمنی و بهداشت نیز فعالیت کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط