1401/08/08-18:22
شهردار منطقه ۷:

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ماموریت بین‌المللی در جهان اسلام دارد

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ماموریت بین‌المللی در جهان اسلام دارد

جلسه مشترک شهردار و جمعی از مدیران و معاونین منطقه ۷ با مدیران مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با هدف تسریع در اجرای پروژه ها در عرصه های عمومی و تقویت سرانه ها در منطقه ۷ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصرالله آبادیان شهردار منطقه با اشاره به جایگاه پر اهمیت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گفت: عرصه های عمومی مصلی بسیار مهم و ارزشمند هستند و تلاش می کنیم با همکاری مدیران و طراحی برنامه های اجرایی در جهت انجام پروژه ها، این عرصه ها را در اختیار شهروندان قرار دهیم تا سطح رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.

وی افزود: مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ماموریت بین المللی در جهان اسلام دارد و همکاری در جهت پیشبرد اهداف اسلامی بسیار ارزشمند است.

آبادیان به موضوعاتی از قبیل کمک و تقویت خدمات رسانی به مصلی امام خمینی(ره) در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده ها در ایام هفته اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه ۷ تلاش دارد از تمام پتانسیل های موجود در جهت خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر در فضاهای عمومی مصلی به شهروندان، استفاده کند.

در ادامه اعتمادیان مدیر اجرایی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گفت: مصلی آمادگی را دارد تا هر چه زودتر به طور دائم به شهر تهران خدمات رسانی کند اما برای رسیدن به این آمادگی زیرساخت هایی باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم که با همیاری شما عزیزان در شهرداری تهران از جمعه ۴ آذر ماه میزبان دوباره نمازگزاران جمعه باشیم و همچنین از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه نیز بتوانیم با برپایی نمایشگاه سبک زندگی شاهد حضور دوباره شهروندان در این مجموعه باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط