1401/08/08-22:09
شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از پروژه های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد؛

تکميل رينگ گردشگری جنوب پايتخت در منطقه ۱۵

تکميل رينگ گردشگری جنوب پايتخت در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از ظرفيت ها و پروژه های اجتماعی و فرهنگی باب الرضای تهران گفت: باتوجه به پتانسيل های خوب موجود و بهره گيری از ظرفيت های تاريخی و باستانی منطقه، رينگ گردشگری جنوب تهران را تکميل می کنيم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی شهردار منطقه در بازدید از ظرفيت ها و پروژه های فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه فضاهای فرهنگی خوبی دراين منطقه وجود دارد، افزود: بوستان های فرامنطقه ای، دسترسی به بزرگراه ها و وجود اماکن تفريحی و تاريخی چون کوشک اميرسليمانی، بستر فرهنگی مناسبی برای برنامه ريزی و احيای فرصتهای گردشگری منطقه فراهم کرده است که با هماهنگی ميراث فرهنگی و ستاد گردشگری اين اماکن احيا و جاذبه های گردشگری منطقه را معرفی می کنيم.

او با اشاره به ايجاد ياورشهر ۱ و ۲ در اين منطقه ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه آسيب های اجتماعی منطقه طی يکساله دوره مديريت شهری تهران انجام شده است که بايد هدفمند با همکاری بهزيستی، مراجع قضايی و نيروی انتظامی ادامه يابد.

شرفی به احيای هويت محله شوش به عنوان محله تاريخی و نخبه پرور شهر تهران اشاره کرد و افزود: آسيب های اجتماعی ويژه‌ای در اين محله وجود دارد که بايد از اقدامات پيشگيرانه و قضايی انجام شده درآن صيانت کرد و پيوست اجتماعی فرهنگی خاصی برای احيای اين محله تاريخی تهران انجام داد.

برپایه این گزارش؛ در ابتدای این برنامه شهردار منطقه در بازار کارآفرینی خاوران حضور پیدا کرد و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه قرار گرفت؛ همچنین بوستان پردیس بانوان، عمارت تاریخی امیر سلیمانی، بوستان آبی آزادگان، دریاچه آزادگان، بوستان مادر و کودک، مقبره الشهدای شهرک رضويه، یاور شهر ۱ و ۲، سوله کارآفرینی، کوه سنگی و بزرگراه شوشتری از جمله مکان هايی بود که شهردار منطقه به مدت ۵ ساعت از آنها بازديد کرد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید رجبی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز حاضر بود و از اقدامات فرهنگی منطقه در اين مکان ها گزارشی ارائه کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط