1401/08/09-13:01

بیش از ۹ هزار و ۵۶۸ نفر ساعت آموزش و فرهنگ سازی ترافیک در منطقه ۱۳

بیش از ۹ هزار و ۵۶۸ نفر ساعت آموزش و فرهنگ سازی ترافیک در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برنامه و عملکرد حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ از آموزش و فرهنگ سازی ۹ هزار و ۵۶۸ نفر ساعت در این حوزه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش آموزان و برگزاری دوره های مرتبط با حمل‌ونقل و ترافیک برشمرد و افزود: در این راستا، ۹ هزار و ۵۶۸ نفر ساعت آموزش در مدارس، سرای محلات و شهرک آموزش ترافیک ارائه شده که ما حصل آن آموزش و آگاه سازی دانش آموزان و شهروندان نسبت به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

او به نصب و نگهداری بیش از ۲ هزار مورد تجهیزات ترافیکی شامل استوانه و بشکه ایمنی، کاشن تاک، چشم گربه ای و... اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام با هدف افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مررور آنان از فروردین تا مهر ۱۴۰۱ انجام شد.

به گفته شهردارمنطقه ۱۳، بیش از ۳۲۰۰ احداث و نگهداری پیاده راه انجام و حدود ۵۰ نقطه برای معلولان و سالمندان همسطح سازی صورت گرفته است.

نصب و نگهداری بیش از ۳ هزار و ۸۷۰ مترطول انوع گاردریل و نیوجرسی و ترسیم ۵۶ کیلومتر خط کشی محوری و ۱۲۰۰ بلوک عابر پیاده از دیگر اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه در شش ماهه نخست اول سال ۱۴۰۱ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط