1401/08/09-15:33

مجتمع انتظامی در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ایجاد می شود

مجتمع انتظامی در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ایجاد می شود

در نشست مشترک فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) بر ضرورت تاسیس مجتمع انتظامی در این سازمان تاکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز دوشنبه(۹ آبان‌ماه) ضمن حضور در دفتر مدیرعامل سازمان با جواد تاجیک دیدار و گفتگو کرد.

سردار رحیمی در این نشست ضمن ابراز حمایت همه جانبه از طرح های پیشنهادی جهت اتصال و تسهیل در رفت و آمد از گلزار شهدا به حرم مطهر امام خمینی(ره)، دستورات لازم مبنی بر تجهیز کلانتری حرم و بهشت حضرت زهرا(س) و جلوگیری از سرقت‌ها و مقابله با تکدی‌گری‌ها را صادر کرد.

در ادامه این نشست، فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین ضمن توافق با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) برای ایجاد مجتمع انتظامی برای تجمیع یگان‌های انتظامی و راهور مستقر در بهشت حضرت زهرا(س) و حرم امام (ره) و ارتقاء سطح امنیتی این محدوده، از فضای در نظر گرفته شده برای این منظور در اطراف محور واصل گلزار شهدا به حرم مطهر امام(ره) بازدید نمود.

گفتنی است در این نشست علاوه بر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، معاون مهندسی فاتب، رئیس راهور، رئیس پلیس‌راه و سرکلانتر منطقه و رئیس کلانتری حرم امام(ره)، حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط